شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: کارمند کینه جو، بعد از اخراج از شرکت نقشه خونینی را طراحی کرد، مرد جنایتکار با همدستی یکی از دوستان خود، مدیرعامل شرکت را به ضرب گلوله از پای درآورد و فرار کرد.

صبح پنجشنبه 8 اردیبهشت، ماموران کلانتری 137 نصر با تماس تلفنی مردی که به‌شدت وحشتزده بود در جریان وقوع یک قتل درداخل یک شرکت قرار گرفتند. ماموران بلافاصله خود را به محل قتلگاه که دفتر یک شرکت خصوصی در غرب پایتخت بود رساندند و با جسد مرد میانسالی که مدیرعامل شرکت بود روبه‌رو شدند، این مرد با شلیک یک گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود.
با حضور قاضی شاهنگیان، بازپرس کشیک ویژه قتل تهران و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات برای یافتن عامل این جنایت آغاز شد.

در بازجویی از مسئول دفتر شرکت که یکی از شاهدان بود، وی در توضیح حادثه‌ای که شاهد آن بود، گفت: صبح امروز وقتی به محل کارم آمدم و در حال انجام کارهای روزانه بودم، ناگهان یکی از کارمندان اخراجی شرکت، به همراه مرد ناشناسی به سرعت وارد دفتر شدند و قبل از اینکه بتوانم عکس‌العملی نشان بدهم، به سرعت دست و پا و دهانم را بستند و مرا داخل آبدارخانه زندانی کردند، زمان زیادی از زندانی شدنم نگذشته بود که صدای دادو فریاد همسر مدیرعامل را از داخل اتاق شنیدم، وقتی توانستم دست و پایم را باز کنم، به اتاق مدیرعامل رفتم و آن موقع بود که متوجه شدم او به قتل رسیده است.

اظهارات مسئول دفتر در حالی بود که بازجویی از همسر قربانی نیز نشان می‌داد که عاملان این جنایت هولناک، به محض ورود به اتاق مدیرعامل، با یک اسلحه کلت کمری مجهز به صدا خفه‌کن اقدام به شلیک کرده و مدیرعامل را به قتل رسانده‌اند و سپس از محل متواری شده‌اند. با سرنخ‌هایی که از مرد جنایتکار به دست آمده بود، کارآگاهان، کارمند اخراجی را در غرب کشور شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از جنایت گفت: مدتی قبل به خاطر بدهی‌ای که به شرکت داشتم، اخراج شدم و مدیرعامل درقبال بدهی‌ام به شرکت از من یک چک به مبلغ بدهی‌ام گرفت اما به خاطر مشکلات مالی نتوانستم چک را در فرصت مشخص شده پاس کنم و به همین دلیل مدیرعامل چک را برگشت زد و من هم به خاطر انتقام‌جویی، نقشه قتل وی را با همدستی یکی از دوستانم به اجرا گذاشتم.قاضی امیر آبادی- سرپرست دادسرای جنایی تهران- با بیان این خبر گفت: متهم به قتل هم‌اکنون با دستور قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار دارد.

کد خبر 133803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز