پرویز مظلومی قبل از بازی با پاختاکور اعلام کرد که شکست یا تساوی در تاشکند، حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را به همراه خواهد داشت و در نهایت تیم او با کسب نتیجه‌ای ضعیف به تهران برگشت.

فوتبال

حالا استقلال برای صعود از این گروه باید در انتظار اتفاقاتی باشد که طبق خواسته‌اش رقم بخورد ولی امیدواری در اردوی آبی‌ها همچنان وجود دارد و کسب حداکثر امتیاز مقابل النصر عربستان و السد قطر می‌تواند صعود استقلال را قطعی کند.البته تیم مظلومی در 4 بازی قبلی با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد و سرمربی استقلال به‌خوبی می‌داند که برای صعود از این گروه، باید اشتباهات تاکتیکی و فردی تیمش را به حداقل برساند.

انتقاد مظلومی

مظلومی در پایان بازی مهاجمان تیمش خصوصا آرش برهانی را عامل باخت معرفی کرد و گفت: «همه دیدید که نیمه اول بازی کاملا دست ما بود و تسلط کاملی روی بازی داشتیم. اگر برهانی دقت بیشتری می‌کرد و از موقعیتی که داشت استفاده می‌کرد بازی را برده بودیم.گل دوم را درحالی‌که گلزن حریف یار مستقیم عمران‌زاده بود، دریافت کردیم و در آن لحظه عمران‌زاده دیگر در زمین نبود.قبل از بازی گفته بودم هر تیمی ببرد شانس صعودش بسیار بالا می‌رود. با این حال هر تیمی که در 2 بازی بعدی 6امتیاز را بگیرد صعود خواهد کرد؛ در این شرایط، هم ما شانس صعود داریم و هم پاختاکور.» مظلومی بعد از بازی از این ناراحت بود که چرا برهانی علاوه بر گل نکردن موقعیت‌های مسلم گلزنی، یک اخطار بی‌دلیل گرفته و با 2اخطاره شدن از حضور در بازی حساس برابر السد قطر محروم شده است.

دیگر بازیکنی که هدف انتقادهای مظلومی قرار گرفت، عمران‌زاده بود.این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی با السد قطر در دقیقه 88 اشتباه کرد تا السد بازی را در آزادی مساوی کند و در ریاض با انجام خطا روی خط محوطه جریمه استقلال، به النصر فرصت داد تا از روی ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی، گل پیروزی را به ثمر برساند. عمران‌زاده در 3 مسابقه‌ای که به میدان رفته، 3 کارت زرد دریافت کرده و چهارمین کارت زرد این بازیکن که دومین اخطار متوالی در بازی مقابل پاختاکور بود، کارت قرمز را به‌دنبال داشت. عمران‌زاده در مجموع 3 بازی به میدان رفته و دو بار از حضور در بازی بعدی تیمش محروم شده و این آمار، اصلا خوب نیست.

تکذیب عمران زاده

عمران‌زاده در مورد اخراجش می‌گوید:« داور نمی‌دانست من کارت زرد دارم و به من اشاره کرد که به بازی ادامه دهم اما وقتی می‌خواست نام مرا در لیست اخطاری‌ها وارد کند متوجه شد که من از قبل یک کارت زرد دارم به همین دلیل کارت قرمز را نشان داد. او اگر می‌دانست کارت زرد دارم، دوباره کارت نشان نمی‌داد.» او ادامه می‌دهد:« من در آن صحنه، عصبانی بودم و فقط به داور گفتم که خطا نکردم، در ضمن به‌ انگلیسی از او پرسیدم :why.من فقط می‌خواستم بدانم چرا اخراج شدم و اصلا بی‌احترامی نکردم.» عمران‌زاده در این مورد که می‌گویند مظلومی، او و برهانی را به طرز شدیدی مورد انتقاد قرار داده، تاکید می‌کند: «مظلومی یک کلمه هم به من و برهانی حرف نزد و این حرف‌ها دروغ است. خودم می‌دانم که اخراج من در باخت استقلال تاثیرگذار بود به همین دلیل خودم را سرزنش می‌کنم ولی مظلومی هیچ حرفی به من نزد.»

5 دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت استقلال هم از شکست این تیم ناراضی است. او می‌گوید: «من ساعت 6 صبح چهارشنبه به منزل رسیدم و از این باخت خوابم نبرد. می‌توانستیم برنده این بازی شویم اما متأسفانه بچه‌های ما وقتی 5 دقیقه به پایان بازی می‌ماند، آن زمان را به حساب نمی‌آورند.» فتح‌الله‌زاده در مورد حرکت عمران‌زاده پس از اخراج یعنی دست زدن برای داور می‌گوید: «او نباید این کار را می‌کرد. علاوه بر اینکه برای بازی بعدی محروم شد خود باشگاه هم با او برخورد می‌کند. همه بازیکنان ما وقتی در قبال پیروزی پاداش می‌گیرند در قبال باخت هم باید جریمه شوند و این کار را خواهیم کرد.» او از عملکرد محمد محمدی دروازه‌بان استقلال هم در این دیدار انتقاد کرده و می‌گوید:«محمدی اشتباه کرد و قطعا پرویز مظلومی در این باره فکری می‌کند. ایشان از اول فصل به 2 دروازه‌بان ما یعنی محمدی و طالب‌لو گفته اگر تیم ببازد و گلر در آن نقش داشته باشد، دروازه‌بان را تغییر می‌دهد.»

تساوی النصر و السد

در دیگر بازی این گروه السد در خانه النصر به تساوی یک بر یک رسید؛ نتیجه‌ای که به نفع استقلال بود. در حال حاضر السد، النصر و استقلال به ترتیب با 8، 5 و 4 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

 

کد خبر 132985

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز