روسیه: تشکیل یک‌گروه موسیقی از سوی چند لوله‌کش در روسیه این روزها مورد توجه مردم این کشور قرار گرفته است.

قضیه از این قرار است که این لوله‌کش‌های علاقه‌مند به موسیقی گروهی تشکیل داده‌اند که در آن فقط از وسایل روزمره کاری خود برای اجرای برنامه‌هایشان استفاده می‌کنند. لوله‌های پلاستیکی و در مواردی دمپایی آلات موسیقی این گروه را تشکیل می‌دهند. عجیب و غریب بودن این گروه باعث جلب توجه رسانه‌های روسیه شده است و این گروه اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است. نام این گروه در کتاب رکوردهای روسیه ثبت شده است و اعضای آن اکنون در تلاش هستند نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند. پیش از این گروه‌های موسیقی عجیب دیگری هم در این کتاب ثبت شده بود.

حراج الماس صورتی نادر

نیویورک: یک الماس صورتی نادر قرار است به زودی در یک حراجی به‌فروش برسد. انتظار می‌رود که این الماس 10قیراطی که طرفداران بسیاری در میان مجموعه‌داران جواهر دارد به قیمت حداقل 12میلیون دلار به فروش برسد. اکنون بسیاری از افراد و شرکت‌های ثروتمند جهان در انتظار برگزاری این حراج هستند که قرار است توسط مؤسسه کریستی در نیویورک برگزار شود. مسئولان برگزاری این حراج اعلام کرده‌اند که به‌طور معمول مجموعه‌داران و بانک‌ها مشتری‌های پر و پا قرص چنین سنگ‌های قیمتی هستند. خرید این جواهرات از سوی این افراد یک نوع سرمایه‌گذاری کلان به‌حساب می‌آید و این سنگ‌های نادر در سال‌های آینده با قیمت‌هایی چند برابر بار دیگر به فروش خواهند رسید.

اسکی روی آب با اسب

پاریس: گروهی از طرفداران اسکی روی آب در فرانسه روش جدیدی برای سرگرمی خود پیدا کرده‌اند. در این روش به‌جای استفاده از قایق‌های موتوری از اسب‌های مسابقه برای اسکی روی آب استفاده می‌شود و ورزشکاران می‌توانند سرعتی بیش از 56کیلومتر در ساعت را تجربه کنند. این نوع اسکی زمانی در فرانسه رایج شد که یک شرکت آموزشی برای نخستین بار از اسب‌ها برای آموزش خود استفاده کرد. این نوع اسکی اکنون آنقدر پرطرفدار شده است که این شرکت قصد دارد در سال جاری نخستین جام قهرمانی این رشته را برگزار کند. علاوه بر اسکی روی آب اکنون از اسب‌ها برای اسکی روی چمن هم استفاده می‌شود که این ورزش هم طرفداران خود را دارد وکشورهای دیگر هم به آن علاقه‌مند شده‌اند.

طرح‌‌های ویژه با تخم‌مرغ‌های رنگی

اوهایو: یک‌زوج آمریکایی با ساخت طرح‌های خاص خود با استفاده از تخم‌مرغ‌های رنگی این روزها پذیرای صدها بازدیدکننده هستند. ران و بتی مانولیو که علاقه خاصی به درست کردن تخم‌مرغ‌های رنگی در جشن‌های خود دارند در محوطه سبز خانه خود یک طرح موزاییکی غول‌پیکر با استفاده از این تخم‌مرغ‌ها ساخته‌اند. این زوج ابتدا طرح رایانه‌ای خود را روی زمین اجرا کردند و سپس به جور کردن ده‌ها هزار تخم‌مرغ مورد نیاز خود با رنگ‌های مختلف پرداختند. این زوج با وجود پیچیده بودن طرح‌شان، تخم‌مرغ‌ها را با دست رنگ کردند و ترجیح دادند که هنرشان را در این زمینه به رخ بکشند. این زن و شوهر یکی از مهم‌ترین مشکلات خود را شکسته شدن تخم‌مرغ‌ها می‌دانند و در تلاش هستند تعداد تخم‌مرغ‌های شکسته را پایین بیاورند.

کد خبر 131876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز