معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای سال گذشته اجرایی شده، گفت که دولت براساس این قانون 10 برنامه را تصویب و عملیاتی کرده است.

لطف‌الله فروزنده درباره اخطار سید علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمئی به رئیس‌جمهور در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس درخصوص اجرای قانون جامع مدیریت خدمات کشوری که با استناد به بند 9 اصل 3 قانون اساسی صورت گرفت به فارس گفت: قانون جامع مدیریت خدمات کشوری از اول فروردین 1388 در حال اجراست.

وی افزود: در نخستین گام، ماده 10 این قانون که مربوط به حقوق و دستمزدهاست، اجرا شد و بین 15 تا 20 درصد حقوق کارکنان ترمیم شد و افزایش یافت و براساس ماده 13 قانون، حقوق بازنشستگان اصلاح شد که حقوق بعضی از بازنشستگان تا 3 برابر هم افزایش یافت که نماینده کهگیلویه و بهمئی این نکات را مورد توجه قرار نداده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به تذکر نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس درباره تدوین آیین‌نامه‌های قانون جامع مدیریت خدمات کشوری هم گفت که دولت 53 آیین‌نامه در این زمینه نوشت و پس از تصویب آنها را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گفته معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، دولت 10 برنامه برمبنای قانون جامع مدیریت خدمات کشوری تصویب کرده که آنها را با جدیت و شدت پیگیری می‌کند.فروزنده در پایان متذکر شد که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست‌جمهوری با ارائه گزارشی مستند به تذکر نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس پاسخ می‌دهد و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ملت، اقدامات دولت درخصوص اجرای قوانین را به دقت مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 131693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز