همشهری آنلاین: گروه نمایش "زمین و چرخ" زهرا صبری برای حضور در جشنواره تئاتر عروسکی بارسلونا از 24 اسفندماه به کشور اسپانیا سفر می‌کند.

زهرا صبری

به گزارش ایلنا،زهرا صبری درباره اجرای نمایش "زمین و چرخ" در جشنواره تئاتر عروسکی بارسلونا گفت: قرار است از 24 اسفندماه برای اجرا در جشنواره تئاتر عروسکی T.O.T به کشور اسپانیا سفر کنیم. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این جشنواره با اجرای نمایش "زمین و چرخ" افتتاح شود.

وی درباره تعداد اجراهای "زمین و چرخ" در این جشنواره افزود: در کل 4 اجرا در این جشنواره خواهیم داشت که اولین آن که همان اجرای افتتاحیه است در روز 27 اسفندماه خواهد بود. پس از آن 2 اجرا در روز 28 اسفندماه و یک اجرا هم در روز 29 اسفندماه خواهیم داشت.

سرپرست گروه "یاس تمام" درباره بخش‌های دیگر جشنواره تئاتر عروسکی T.O.T بارسلونا گفت: در این جشنواره قرار است طی کنفرانسی هر گروه شرکت کننده در 15 دقیقه به معرفی تئاتر و تئاتر عروسکی کشور خود بپردازد.

قصد دارم در این کنفرانس کتاب پوپک عظیم پور را که درباره فرهنگ عروسک‌های ایرانی است معرفی کنم.

حضور و اجرا در جشنواره تئاتر عروسکی بارسلونا پنجمین حضور نمایش "زمین و چرخ" در عرصه بین‌المللی بعد از اجرا در کشورهای فرانسه، آلمان، تونس و لبنان است.

در این سفر رکسانا بهرام،‌ فاطمه عباسی و مونا سربندی در مقام بازیگر و زهره برات‌لو در مقام دستیار کارگردان حضور دارند.

"زمین و چرخ" در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک به صحنه رفت و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره را از آن خود کرد.

همچنین اجرای عمومی این اثر در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در سال 87 هم با استقبال قابل توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر مواجه شد.

کد خبر 130003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز