چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرغ گرم با نرخ 2950 تومان و مرغ منجمد نیز با قیمت 2900 تومان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عرضه می‎شود. ضمن اینکه هیچ محدودیتی در میزان عرضه این کالا وجود ندارد

مرغ

  به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت: براساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته سعی داریم تا در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا اقلام مصرفی مردم با قیمت و کیفیت مناسبی در اختیار آنها قرار گیرد. در همین راستا مرغ منجمد و گرم و تخم‎مرغ با قیمت‎های مصوب در این نمایشگاهها عرضه خواهد شد.

 عباس قبادی که در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پارک ارم سخن می‌گفتف با بیان این مطلب که حدود 95 درصد از امور برگزاری نمایشگاه توسط خود اصناف انجام شده است گفت: سازمان بازرگانی تنها نظارت و موضوعات کلان برگزاری نمایشگاه‎ها را برعهده داشته است.

 وی تعداد غرف نمایشگاه ارم را 871 عدد اعلام کرد و گفت: تعداد غرف این نمایشگاه نسبت به سال گذشته در حدود 5 الی 10 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران از عرضه تخم‎مرغ در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شروع بیماری حاد تنفسی در برخی از واحدهای مرغ تخم‎گذار موجب بروز مشکلاتی در زمینه تولید تخم مرغ در کشور شده است بر همین اساس مذاکراتی با انجمن مرغداران میهن صورت گرفت و این انجمن قبول کرده که هر کیلو تخم‎مرغ را با قیمت یک هزار و 950 تومان در نمایشگاه عرضه کند تا مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عرضه مرغ در این نمایشگاه‎ها اظهار داشت: مرغ گرم با نرخ 2950 تومان و مرغ منجمد نیز با قیمت 2900 تومان عرضه می‎شود. ضمن اینکه هیچ محدودیتی در میزان عرضه این کالا وجود ندارد.

قبادی با بیان این مطلب که کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه نسبت به سنوات گذشته بهبود یافته است گفت: همچنین هیچگونه کالای خارجی در نمایشگاههای بهاره امسال عرضه نخواهد شد ضمن اینکه با عرضه کالاهای چینی نیز به شدت برخورد می‎شود.

وی تعداد نمایشگاه‎های بهاره امسال در سطح استان را 20 عدد عنوان کرد و ادامه داد: پوشاک، البسه، خشکبار، کیف و کفش، شیرینی، مرغ، گوشت قرمز، تخم‎مرغ و دیگر اقلام مصرفی ایلام پایانی سال از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاهها است.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه‎های عرضه مستقیم کالا در عرضه مواد پروتئینی نسبت به سال‎های گذشته بسیار قوی‎تر عمل نموده‎ایم تا مردم بتوانند مایحتاج مصرفی خود را با قیمت‎های مناسب‌تری تهیه کنند.

کد خبر 129635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز