همشهری آنلاین: شرکت معظم فروش‌ کالای آنلاینآمریکا، آمازون، سه‌شنبه 22 فوریه یک سرویس فیلم آنلاین را به راه انداخت که به طور مستقیم با شرکت فروش فیلم آنلاین نتفلیکس (Netflix) رقابت می‌کند.

amazon

به گزارش خبرگزاری فرانسه شرکت آمازون در شهر سیاتل در ایالت واشنگتن آمریکا مستقر است از طریق سرویس Amazon   Prime که 79 دلار در سال هزینه دارد و به مشترکان آمازون به طور طور نامحدود امکان دریافت کتاب‌ها و سایر اقلام را بدون پرداخت هزینه حمل و نقل می‌دهد، فروش آنلاین فیلم‌ها را انجام می‌دهد.

فیلم‌ها و شو‌های تلویزیونی که در فهرست استفاده اعضای Amazon Prime قرار داشته باشند را می‌توان به طور آنی بر روی کامپیوتر یا بوسیله بسیاری‌ از مدل‌های تلویزیون‌های متصل به اینترنت، پخش‌کننده‌های بلو ری و باکس‌های اتصال اینترنت به تلویزیون (set-top box) تماشا کرد.

این سرویس پخش نامحدود اینترنتی فیلم‌ آمازون پس از آن به راه می‌افتد که این شرکت توانست مالکیت شرکت بریتانیایی سرویس اجاره فیلم و بازی LoveFilm را به دست آورد. سایت Lovefilm دارای 1.4 میلیون عضو در سراسر اروپا است و مانند Netflix اجازه پستی دی‌وی‌دی و تماشای مستقیم آنلاین فیلم روی کامپیوتر یا تلویزیون‌ها و سایر وسائل پخش متصل به اینترنت را ارائه می‌دهد.

آمازون پیش از این به عنوان بخشی از سرویس حسب تقاضای "Instant Video"‌اش، فیلم‌های آنلاین برای اجاره یا خرید ارائه می‌کرد.

کامرون جونز، رئیس بخش Instant Video در آمازون می‌گوید: " ما در حال حاضر علاوه بر ارائه پخش فوری نامحدود و بدون آگهی 5000 فیلم سینمایی و شوی تلویزیون برای اعضای Amazon Prime ، به ارائه بیش از 90000 فیلم سینمایی و شوی تلویزیونی برای همه مشتریانمان از طریق Amazon Instant Video ادامه می‌دهیم."

کد خبر 128977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز