همشهری آنلاین: شهردار تهران از تاسیس دو مجموعه ورزشی برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در جنوب تهران خبر داد.

 به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح ورزشگاه شهید باکری و مجتمع تجاری اداری خلیج فارس در منطقه 19 اظهار کرد: اقداماتی که هم اکنون در منطقه 19 و به طور کلی در مناطق جنوب شهر شاهدیم با اقدامات سالیان گذشته قابل مقایسه نیست و خوشبختانه در این زمینه همه روزه شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در شهر تهران هستیم.

 شهردار تهران یاد آور شد: امروز علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جنوب شهر افزایش یافته و در این مورد به طور مثال می توان پروژه خلیج فارس را در حوزه تجاری و ورزشگاه شهید باکری را در حوزه اجتماعی نام برد.

 قالیباف خاطرنشان کرد: در مورد موضوع قلعه مرغی تا پایان فصل بهار سال آینده بیش از 50 هکتار از این مجموعه به بوستان، مراکز تفریحی و سالن‌های ورزشی تبدیل شده و در اختیار مردم مناطق 16،17 و 19 قرار می گیرد.

 وی در ادامه با اشاره به افتتاح ورزشگاه شهید باکری عنوان کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی با احداث مدرسه فوتبال در رشته‌های مختلف در این ورزشگاه به آموزش کودکان و نوجوانان منطقه 19 می‌پردازد.

 شهردار تهران با بیان اینکه شهر تهران صاحب دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس است، افزود: توسط شهرداری دو مجموعه ورزشی برای این دو تیم در منطقه جنوب شهر در حال احداث بوده که رو به اتمام است و پس از بهره برداری کامل به این دو باشگاه ارائه خواهد شد.

 قالیباف با تاکید به گسترش اماکن ورزشی در جنوب شهر برای ایجاد اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: بسترسازی برای رشد جوانان با ساخت مراکز ورزشی به وجود می‌آید و در همین راستا مراحل پایانی احداث ورزشگاه شهید باکری در حال انجام است.

 وی اظهار امیدواری کرد که بنا به قولی که به مردم مناطق جنوبی تهران داده است پروژه‌های این مناطق با سرعت هر چه بیشتر و به نحو مطلوب اجرا شده و در اختیارشان قرار گیرد.

کد خبر 128823
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز