هر چند تساوی انتقادآمیز مقابل السد قطر تا حدودی آرامش را از اردوی استقلال دور کرد ولی برای هیچ کس قابل باور نبود که مجتبی جباری روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای جنجالی با یکی از روزنامه‌های ورزشی، علیه باشگاه و کادر فنی موضع بگیرد.

فوتبال - استقلال

 جباری در این مصاحبه از نبود امکانات در باشگاه، وضعیت نامناسب توپ‌های تمرین، ضعف فنی و تاکتیکی استقلال، نحوه قرار گرفتن بازیکنان در ترکیب اصلی و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده و حتی گفته که یکی از بازیکنان با سابقه تیم حتی اگر در تمرین هم حاضر نشود با داد و فریاد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. حرف‌های جباری بحران جدیدی را برای استقلال ایجاد کرد و این در حالی است که تیم مظلومی امروز ساعت 17:30 در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، در دیداری حساس مقابل مس کرمان قرار خواهد گرفت. رویارویی با تیم صمد مرفاوی در ورزشگاه آزادی سختی‌های خاص خودش را برای استقلال به همراه خواهد داشت و حاشیه‌های به‌وجودآمده در 2 روز اخیر شاید در نهایت به ضرر آبی‌ها تمام شود.در این میان باشگاه استقلال فعلا تصمیم به اخراج جباری گرفته و از طرف دیگر بیژن کوشکی مدافع نیمکت‌نشین استقلال هم توسط کادر فنی از تیم اخراج شده است.

پاسخ پورحیدری

منصور پورحیدری سرپرست استقلال حرف‌هایش را در مورد مصاحبه جباری اینگونه آغاز می‌کند:« جباری از توپ تمرین ایراد گرفته ولی این توپی است که سازمان لیگ وارد کرده و ما نمی‌توانیم هر توپی را که می‌خواهیم خریداری کنیم؛ چون لیگ اجازه نمی‌دهد با آن بازی کنیم. جباری از پیراهن آستین کوتاه ایراد گرفته درحالی‌که ما به بازیکنان پیراهن آستین بلند می‌دهیم و خیلی از آنها آستین‌ها را با قیچی می‌برند تا پیراهن آستین کوتاه بپوشند! در ضمن مگر تیم السد آستین‌کوتاه نپوشیده بود؟ آنها از گرمای قطر آمده بودند و در سرمای تهران بازی می‌کردند، یعنی آنها هم بی‌برنامه بودند و پول نداشتند که آستین‌کوتاه پوشیده بودند؟»

سرپرست استقلال با اشاره به اینکه جباری گفته بعضی بازیکنان با داد و بیداد و چاپلوسی خود را به ترکیب اصلی می‌رسانند تاکید می‌کند:«اصلا اینطور نیست و در تیم محلی هم‌چنین موضوعی پیش نمی‌آید. چطور تا الان چنین بحث‌هایی وجود نداشت و حالا که جباری مقابل السد در ترکیب ثابت قرار نگرفته این بحث‌ها را شروع کرده است؟ او این هفته باید به کمیته انضباطی باشگاه بیاید و در مورد حرف‌هایش توضیح دهد تا تصمیم نهایی در مورد این بازیکن اتخاذ شود.»مظلومی هم از حرف‌های جنجالی هافبک تیمش ناراحت است. او می‌گوید: «حرف‌های جباری غیرواقعی بوده و او هر چه دلش خواسته گفته، درحالی‌که در شرایط فعلی تیم ما نیاز به آرامش دارد. من از باشگاه خواسته‌ام که او در اختیار کمیته انضباطی باشد و برخورد لازم با این بازیکن صورت بگیرد. سپس به‌عنوان سرمربی تصمیم می‌گیرم که آیا او می‌تواند در تمرینات شرکت کند یا خیر. خیلی تلاش کردم که به او کمک کنم و با جباری خیلی مدارا کردم اما او قدر ندانست. او مشکلی با مظلومی ندارد بلکه با زندگی شخصی خودش مشکل دارد.»

اخراج کوشکی

کادر فنی استقلال بعد از کنار گذاشتن جباری، تصمیم به اخراج موقت کوشکی هم گرفت.این مدافع در طول فصل معمولا نیمکت‌نشین بوده و گویا قبل از بازی با السد حرف‌هایی زده که این واکنش مظلومی را به همراه دارد: «این بازیکن قبل از دیدار با السد وقتی فهمید در لیست 18 نفره حضور ندارد مطالبی را با عصبانیت مطرح کرد. این گزارش به من رسید و از باشگاه خواستم در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد. من کوشکی را دوست دارم؛ او بازیکن خوبی است اما بعضی مواقع حرف‌هایی می‌زند که باعث می‌شود دیگران از او دلگیر شوند. ما امروز بازی سختی با مس کرمان داریم ولی متأسفانه بعضی از بازیکنان فکر هیچ‌چیز را نمی‌کنند.»

آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی از آن است که جباری و کوشکی این هفته در کمیته انضباطی حاضر خواهند شد تا با مسئولان باشگاه حرف بزنند. هرچند هنوز تصمیمی در مورد آنها گرفته نشده ولی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که جباری با جریمه سنگین مالی روبه‌رو خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داده که استقلال در لیگ برتر هم در کورس قهرمانی قرار دارد و امتیاز از دست دادن مقابل مس در بازی امروز، شرایط آبی‌ها را بحرانی خواهد کرد. در این میان مس هم نسبت به قبل از تعطیلات لیگ، کمی دچار افت شده و از جایگاه چهارم به رده ششم سقوط کرده است.

کد خبر 129711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز