یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر توانست با غلبه بر پیکان قزوین خود را به مکان دوم جدول برساند.

فوتبال استقلال

 

 به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم در شرایطی در قزوین برگزار شد که تنها 4 هزار نفر از آن استقبال کردند.

بازیکنان استقلال از همان ابتدا تیم برتر بازی بودند تا اینکه در دقیقه 13 فرزاد آشوبی نخستین گل آبی‌پوشان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. هفت دقیقه بعد سید صالحی توانست گل دوم تیم‌اش را وارد دروازه میرزاپور کند تا نیمه نخست با همین برتری به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بار دیگر استقلالی‌ها در دقیقه 79 توسط عمران زاده به گل سوم رسیدند اما پیش از آن در دقیقه 76 بازیکنان پیکان از روی نقطه پنالتی توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

دیدار دو تیم استقلال و پیکان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهیدرجایی قزوین و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 3 بر یک استقلال خاتمه یافت.

فرزاد آشوبی در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی، سید مهدی سیدصالحی در دقیقه 20 و حنیف عمران‌زاده در دقیقه 79 برای استقلال گلزنی کردند.

به این ترتیب استقلال 3 بر یک به برتری رسید تا جایگاه دومی خود را در جدول با 40 امتیاز حفظ کند. با این شکست پیکان 21 امتیازی باقی‌ماند و به رده هفدهم جدول سقوط کرد. این باخت دومین شکست پیاپی پیکان است. این تیم هفته گذشته مغلوب ملوان شده بود.

کد خبر 128145
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز