واشنگتن: یک سارق در آمریکا به خاطر شارژ تلفن همراهش به دام نیروهای پلیس افتاد. قضیه از این قراراست که این مرد برای سرقت به خانه‌ای در واشنگتن‌رفته بود که تلفن همراهش را برای شارژ شدن در گوشه‌‌ای از خانه قرار داد.

charging cell phone

ماموران پلیس پس از گزارش سرقت حین جست‌وجوی خانه، این تلفن همراه را که شارژر آن هنوز در برق بود پیدا کردند و متوجه شدند این گوشی متعلق به هیچ‌کدام از ساکنان خانه نیست. ماموران پلیس با یکی از شماره‌های موجود در حافظه گوشی تماس گرفتند و با اعلام اینکه صاحب گوشی دچار یک حادثه شده، نام مالک این خط اعتباری را پیدا کردند و کادی ویکینز 25‌ساله در عرض یک ساعت دستگیر شد تا دیگر حواسش را حسابی جمع کند.

ساخت آثار هنری با یک خلال دندان

کالیفرنیای شمالی: مردی در آمریکا که برای ساخت آثار هنری خود فقط از یک خلال دندان استفاده می‌کند باعث جلب توجه رسانه‌های این کشور شده است. آقای استیون‌فاسنیکنشن سابقه زیادی در ساخت مدل‌ با استفاده از تعداد زیادی خلال‌دندان دارد اما به‌تازگی ساخت مدل‌های میکروسکوپی را با استفاده از تکه‌های یک خلال دندان شروع کرده است. این مرد آمریکایی سازه‌های معروف جهان را به‌عنوان مدل کارهای خود انتخاب می‌کند که ساخت برخی از آنها با استفاده از چسب چندین ماه زمان می‌برد. این مرد می‌گوید از زمان تحصیلش در دانشگاه به ساخت مدل‌های خلال دندانی علاقه پیدا کرده است و اکنون این کار، مهم‌ترین سرگرمی زندگی‌اش به حساب می آید.

خانه‌های ویلایی برای پرنده‌ها

اوتاوا: یک مرد کانادایی زندگی‌ اش را وقف ساخت خانه‌هایی ویلایی برای پرنده‌ها کرده است. جان لوزر 47‌ساله که پیش از این به عنوان نجار برای ساخت خانه‌های چوبی در کانادا فعالیت می‌کرد بعد از بازنشسته‌شدن تصمیم گرفته است پرنده‌ها را صاحب خانه‌هایی ویلایی کند. این مرد خانه‌های پرنده‌ها را از روی طرح‌هایی که در دوره جوانی برای ساخت خانه انسان‌ها از آنها استفاده می‌کرده می‌سازد و به‌همین خاطر مورد توجه بسیاری از اهالی شهر تورنتو قرار گرفته است. آقای لوزر می‌گوید 8‌ساعت در روز برای ساخت این خانه‌ها در انبار خانه‌اش کار می‌کند و این مسئله باعث سرگرم‌شدن او می‌شود. خانه‌های پرنده‌ها برای حفاظت از آنها در فصل سرما با هماهنگی مسئولان شهری در پارک‌های مختلف نصب می‌شوند.

فروش جنگنده در اینترنت

لندن: یک موزه هوانوردی در انگلیس آگهی فروش یک جنگنده ارتش این کشور را در یک سایت حراج اینترنتی قرار داده است. قیمت پایه این جت حدود 70‌هزار پوند اعلام شده است و گفته می‌شود رقابت سختی برای خرید آن وجود دارد. سخنگوی موزه جت‌های انگلیس اعلام کرده است که این جنگنده در سال 1997‌از رده خارج شده و مسئولان موزه با خارج کردن تجهیزات اصلی و راهبردی مانند موتور، طرح فروش آن را اجرا کرده‌اند. علاقه‌مندان به هواپیماهای جنگی از مشتری‌های مهم این جنگنده هستند. به تازگی اما یک پسر‌بچه 7‌ساله هم به خاطر علاقه به جنگنده‌ها روی این سایت اینترنتی درخواست خرید خود را اعلام کرد که باعث عذرخواهی خانواده‌اش از این موزه هوایی شد.

کد خبر 127456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز