آمستردام: وکیل یک زندانی چاق در هلند از مسئولان قضایی این کشور خواسته است که موکلش به یک سلول جادارتر منتقل شود.

 این زندانی در شکایت خود اعلام کرده است که سلول شخصی او به اندازه کافی بزرگ نیست و زندگی را برای او سخت کرده است. به گفته مسئولان، این زندانی قدی بیش از 2‌متر و وزنی حدود 230‌کیلوگرم دارد و به همین خاطر سلول استاندارد زندان برای او کوچک به‌حساب می آید. وکیل این زندانی اعلام کرده است که سلامتی موکلش در خطر است. بر اساس شکایت تنظیم شده از دستگاه قضایی هلند خواسته شده است در صورتی که امکان فراهم‌شدن سلول بزرگ‌تر برای این کلاهبردار وجود ندارد مجازات وی به حبس خانگی تبدیل شود. قرار است مسئولان زندان به‌زودی تختخواب جدیدی برای این زندانی در نظر بگیرند.

آمادگی خرگوش‌ها برای رقابت‌های جهانی

لندن: انگلیسی‌ها در تلاش هستند که با برگزاری یک دوره مسابقه ویژه نماینده خود را برای مسابقات جهانی پرش حیوانات انتخاب کنند. قرار است مسابقات جهانی پرش حیوانات کوچک به‌زودی در سوئد برگزار شود و مردم انگلیس امیدوار هستند که یک خرگوش در این کشور بتواند در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسد. به همین خاطر قرار است صدها خرگوش در این کشور پس از انجام تمرین‌های سخت، در یک مسابقه کشوری شرکت کنند تا نماینده انگلیس در رقابت‌های سوئد مشخص شود. در مسابقات جهانی پرش قرار است بیش از 3‌هزار حیوان از جمله موش، خرگوش و همستر شرکت کنند. انگلیسی‌ها عقیده دارند که خرگوش‌ها به صورت ذاتی استعداد خوبی در پرش دارند و می‌توانند به‌راحتی برنده شوند.

راه رفتن روی طناب در کوهستان

برن: نمایش آکروباتیک مردی در کوهستان‌های سوئیس نظر رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرده است. آقای فردی ناک، در آخرین هنرنمایی خود بیش از 5/1‌کیلومتر را روی طنابی که میان 2 کوه کشیده شده بود بدون هیچ وسیله ایمنی طی کرد و باعث شد نفس بینندگان تلویزیونی در سینه‌هایشان حبس شود. عملیات آکروباتیک این مرد در ارتفاع 3‌هزار متری از سطح دریا انجام شد و به‌همین خاطر در نوع خود منحصر به فرد به حساب می‌آید. یک شبکه تلویزیونی با استفاده از بالگرد، این نمایش را پوشش مستقیم داد که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی را به خود جلب کرد. این مرد 45‌ساله یک بار در میانه راه مجبور شد به خاطر بدی شرایط جوی برنامه خود را قطع کند اما درتلاش دوم توانست تمام طول طناب را طی کند.

هنر استتار مرد چینی

پکن: یک مرد چینی با صرف ماه‌ها وقت هنر خود را در پنهان ماندن از دید دیگران ثابت کرده است. آقای لیو‌بلین مجموعه‌ای از عکس‌های استتار خود را منتشر کرده که باعث شگفتی بسیاری از مردم شده است. این مرد چینی برای استتار خود در موقعیت‌های مختلف مدت‌ها وقت صرف می‌کند تا بتواند شیوه قرار گرفتن و رنگ لباس‌های خود را به صورت کامل تنظیم کند. لیو‌بلین می‌گوید از بچگی در فکر این ماجرا بوده و با دیدن روش‌های استتار نیروهای نظامی به فکر روش‌های جدیدتر افتاده است. این مرد می‌گوید که دولت چین به دلایل نامشخص جلوی هنرنمایی او را در مناطق مختلف این کشور گرفته است.به همین خاطرقرار است به زودی نمایشگاه آثار وی در شهر نیویورک برگزار شود.

کد خبر 127061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز