تگوسیگالپا: ماموران پلیس هندوراس 6‌ نفر از همکاران خود را در حالی که قصد سرقت از یک بانک را داشتند دستگیر کردند.

به گفته مسئولان قضایی، این ماموران خلافکار با استفاده از سلاح‌های خود در حال تهدید مشتری‌‌ها و کارمندهای بانک بودند که یک رهگذر موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس این کشور اطلاع داد. پس از یک درگیری مسلحانه، نیروهای پلیس موفق شدند سارقان را دستگیر کنند اما پس از مدت کمی متوجه شدند 6 فرد دستگیر شده از همکاران خودشان هستند.

مسئولان پلیس هندوراس اعلام کرده‌اند که این افراد علاوه بر اتهام سرقت مسلحانه، با مجازات سنگین به خاطر سوء‌استفاده از شغل و سلاح خود روبه‌رو خواهند شد. این مسئله نگرانی مردم هندوراس را درباره نحوه جذب ماموران پلیس به دنبال داشته است.

رکوردشکنی بزرگ‌ترین بستنی قیفی جهان

‌رم: یک شرکت تولید‌کننده بستنی توانست با عرضه بزرگ‌ترین بستنی قیفی جهان نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. این بستنی قیفی غول‌پیکر که ارتفاعی بیش از 2.81 متر دارد در نمایشگاه شیرینی، بستنی و کیک در شهر ریمینی ایتالیا به‌نمایش گذاشته شد و مسئولان کتاب گینس رکوردشکنی آن راتایید کرده‌اند. 7‌نفر از کارمندهای شرکت میکرو دلا‌وچیا برای تهیه این بستنی نقش داشته‌اند. برای درست‌کردن این بستنی از انواع و اقسام بستنی استفاده شده است. علاوه بر این بیش از 317‌کیلوگرم شکلات سفید و 2‌هزار عدد ویفر در آن استفاده شده است. مسئولان کتاب‌ رکوردهای گینس قرار است به‌زودی گواهینامه ثبت رکورد این شرکت را صادر کنند.

شهرت به قیمت در خطر انداختن جان

لندن: یک مرد انگلیسی با دراز کشیدن روی ریل راه‌آهن جان خود را در هنگام عبور قطار به خطر انداخت تا به شهرت برسد. این مرد دوربین فیلمبرداری خود را روی ریل جاسازی کرده بود تا بتواند فیلم عبور قطار را ثبت کند. این فیلم 56‌ثانیه‌ای تاکنون میلیون‌ها بیننده در سایت‌های اینترنتی داشته است. هرچند این مرد با خوش‌‌اقبالی از خطر مرگ جان سالم به در برده است اما مسئولان راه‌آهن انگلیس اعلام کرده‌اند که وی را تحت تعقیب قضایی قرار خواهند داد. به گفته مسئولان راه‌آهن، فقط کافی بود که بخشی از لباس این مرد به زیر قطار گیر کند تا در کسری از ثانیه زندگی‌اش را از دست بدهد. همچنین در صورت ترمز ناگهانی قطار این مسئله می‌توانست جان مسافران را به خطر بیندازد.

تخفیف ویژه به خاطر علاقه‌مندی مارها

آیداهو: مالک خانه‌ای در آمریکا به‌خاطر علاقه‌مندی مارها به محل زندگی‌اش مجبور شده است تخفیف ویژه‌ای برای فروش آن در نظر بگیرد. این خانه ویلایی در ایالت آیداهو 5‌سال است که به محل رفت و آمد مارها تبدیل شده و به همین خاطر مالک آن 66‌هزار دلار تخفیف برای کسی که حاضر شود آن‌را بخرد در نظر گرفته است. گفته می‌شود شرکت‌های مختلف به بررسی این خانه 5 ‌اتاق‌خوابه پرداخته‌اند اما هنوز نتوانسته‌اند دلیل علاقه خاص مارهای منطقه به این خانه را پیدا کنند. چند شرکت مشاور املاک در تلاش برای فروش این خانه هستند اما سابقه بد این خانه در منطقه، کار فروش آن را بسیار دشوار کرده است. صاحب این خانه امیدوار است یک علاقه‌مند حیات‌وحش راضی به خرید ملک‌اش شود.

کد خبر 126525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز