کالیفرنیا: داد و فریاد یک زن و شوهر آمریکایی شیری را از خانه‌شان فراری داد!

lion

 قضیه از این قرار است که خانم و آقای ربارتس مشغول استراحت بودند که متوجه وارد‌شدن یک شیر به خانه‌شان شدند. این زن و شوهر در حالی که به‌شدت ترسیده بودند خود را به گوشه‌ای از خانه رساندند و به‌صورت ناخودآگاه شروع به داد و فریاد کردند. این شیر که به گفته مسئولان منطقه، دنبال غذا نبوده است هم با فریادهای این زوج فرار را برقرار ترجیح می‌دهد.

به گفته آقای ربارتس این شیر از راه یکی از پنجره‌های باز خانه وارد شده و اکنون وی در فکر نصب حفاظ‌های ویژه است. به گفته مسئولان منطقه، در 19‌سال گذشته فقط 2 بار شیرهای کوهستان‌های کالیفرنیا وارد خانه‌های مردم شد‌ه اما به کسی حمله نکرده‌اند.

جام‌جهانی دوچرخه-فوتبال

واشنگتن: محبوبیت یک‌‌رشته ورزشی که از ترکیب دوچرخه‌سواری و فوتبال ابداع شده است هر روز در حال افزایش است و به‌زودی جام‌جهانی جدید این رشته در آمریکا برگزار می‌شود. در این ورزش که به «راد‌بال» هم مشهور است بازیکنان سوار بر دوچرخه تلاش می‌کنند توپ را وارد دروازه حریف کنند.

هر تیم در این مسابقه 2‌بازیکن دارد که مجاز هستند با استفاده از سر یا چرخ جلوی دوچرخه گل بزنند. فرمان دوچرخه‌های ویژه این رقابت‌ها هم به شکلی طراحی شده است که بازیکنان بتوانند شوت‌های محکم‌تری با چرخ دوچرخه داشته باشند. این ورزش اولین بار در سال 1893‌ابداع شد اما در سال‌های اخیر محبوبیت آن افزایش چشمگیری داشته است و باشگاه‌های ویژه آن تاسیس شده‌اند.

حبس در خانه به خاطر برگ درخت

لندن: یک مادربزرگ در انگلیس به خاطر جمع‌شدن برگ درختان دچار یک دردسر کم نظیر شد. قضیه از این قرار است که ایرن رابینسون77‌ساله مثل همیشه قصد داشت برای خرید صبح زود از خانه خارج شود که متوجه شد تپه‌ای از برگ به ارتفاع بیش از یک‌متر مانع از بازشدن راحت در خانه‌اش‌ می‌شود.

در منطقه محل سکونت این خانم در روزهای گذشته باد شدیدی با سرعت بیش از 112‌کیلومتر در ساعت در حال وزیدن بوده و به‌گفته مسئولان منطقه همین مسئله باعث دردسر این مادربزرگ شده است. خانم رابینسون که 23‌سال است در این خانه زندگی کرده می‌گوید در عمرش با چنین مسئله‌ی مواجه نشده بود. یک روز طول کشید تا یک کارگر برگ‌های جلوی خانه این خانم را جارو و به جای دیگری منتقل کند.

جنجال مسابقات پرش با سورتمه

برلین: برگزاری مسابقات پرش با سورتمه این روزها باعث جنجال در آلمان شده است. این مسابقات طرفداران زیادی در این کشور دارد و در آن شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند با سورتمه‌های خود که معمولا بسیار قدیمی هستند بیشترین پرش ممکن را داشته باشند. این مسابقه به صورت سنتی از سال 1928در جنوب آلمان برگزار می‌شود اما در سال‌های اخیر مخالفان زیادی پیدا کرده است.

منتقدان برگزاری این مسابقه عقیده دار ند که به خاطر در نظر نگرفتن مسائل ایمنی جان و سلامتی شرکت‌کنندگان در این مسابقه در خطر است. هر سال در فصل زمستان چند نفری به خاطر تلاش برای بردن جایزه این مسابقه با دست و پای شکسته به خانه‌های خود بر می‌گردند اما تاکنون تصمیمی از سوی دولت در این رابطه گرفته نشده است.

کد خبر 127937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز