جمعه ۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سازمان هواشناسی کشور از آغاز مجدد بارش برف و باران از عصر شنبه 9 بهمن، در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز 8 بهمن، در جنوب غرب، غرب و به تدریج در جنوب و مرکز کشور بارش قطع و از مقدار ابرها کاسته خواهد شد، ولی در شرق، جنوب شرق و برخی مناطق شمال شرق و نیز شمال غرب کشور بارش باران و در مناطق سرد سیر بارش برف در بعضی ساعات ادامه خواهد داشت و از بعد از ظهر با نفوذ جریانات شمالی ضمن کاهش دما بر مقدار بارش‌ها در سواحل غربی دریای خزر افزوده خواهد شد.

همچنین از روز شنبه سامانه بارشی دیگری وارد کشور شده و ابتدا مناطق شمال غرب، غرب و در روز یکشنبه نیمه غربی و بتدریج جنوب کشور را در بر خواهد گرفت و سبب بارش برف و باران و وزش باد خواهد شد.

این سامانه تا روزهای پایانی هفته در کشور فعال بوده و اکثر مناطق کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و باعث بارش‌های نسبتا شدید در اغلب مناطق کشور خواهد شد.

بر این اساس در روز شنبه آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر بتدریج ابری و بارش پراکنده خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 5 و 14 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در روز یکشنبه آسمان پایتخت ابری گاهی با بارش باران و برف و مه‌آلود پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 4 و 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 126834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز