پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور ساختن ایران را مهترین وظیفه دانست وگفت: ساختن ایران درحقیقت برافراشتن پرچم توحید و عدالت است .

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی نژاد در جمع منتخبان و فرهیختگان استان یزد، ایمان، توکل به خدا، همدلی، کار و تلاش، خودباوری و پایبندی به عدالت را لازمه ساختن ایـران دانست و افزود: باید باور کنیم که می‌توانیم و این بهترین عامل ساختن است.

رئیس جمهور تصریح کـرد‌: بـرای ماندگاری، پیشرفت و بهره مندی همگان از عـدالت مهمترین عامل است چرا که عدالت باید روح حاکم بر کشور باشد و همه استعدادهـای ایران بـاید شکوفا شود و این فرصت تنها با عدالت فراهم می‌شود.

احمدی نژاد پیگیری آرمان‌ها را از عوامل مهم ساختن دانست و گفت: زمانی این آرمان‌ها و آرزوها به پیشرفت و تعالی منجر می شود که الهی و با آرمان‌های جامعه اسلامی همراه و هماهنگ باشد.

رئیس جمهور افزود: بسیاری از این لوازم و عوامل در یزد وجود دارد و از سرمایه‌های شماست و انتظار داریم مـردم و مدیران یزد دست در دست هم دهند و بـا تکیه بر همین ذخایر معنوی و تاریخی یک الگوی اسلامی ایرانی به بشریت ارائه دهند.

آقای احمدی نژاد از مسئولان استان خواست الگوی اسلامی ایرانی را در دستور کار قرار دهند و با بهره گیری از متخصصان، الگویی کامل ارائه دهند و این امر مستلزم آن است که برنامه ریزی در راستای اهـداف متعالی و آرمان‌ها صورت گیرد.

در این دیدار حجت الاسلام محمدی بـه نمـایندگی از روحانیان، آقای شریف فرد به نمایندگی از صنعتگران، فروزان‌نیا به نمایندگی از جامعه پزشکی، محمود رهبران به نمایندگی از جامعه هنرمندان، آقـای صدیقی به نمایندگی از جامعه کشاورزان، خانم طباطبایی به نمایندگی ازجامعه دانشجویان، صالحی به نمایندگی از جامعه مخترعان و شرکت‌های دانش بنیان، حقیقت بـه نمایندگی از جـامعه دانش آموزان استان دیدگاه‌هـا و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل یاد شده بیان کردند.

کد خبر 126276
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز