یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور سابق رئیس جمهور با اشاره به جلسه دیروز (شنبه 12 دی) خود با احمدی نژاد از پایان همکاری خود با نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور رئیس جمهور خبر داد و گفت: دیروز حکم تقدیر و قدردانی از من و 13 تن از مشاوران دیگر رئیس جمهور و پایان همکاری ما با نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور ابلاغ شد.

مهدی کلهر احمدی‌نژاد

مهدی کلهر در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه دیروز خود با رئیس جمهور از پایان همکاری خود با نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور رئیس جمهور خبر داد و گفت: دیروز حکم تقدیر و قدردانی از من و 13 تن از مشاوران دیگر رئیس جمهور و پایان همکاری ما با نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور ابلاغ شد.

 وی افزود: البته من سه ماه قبل تقاضای بازنشستگی خود را به رئیس جمهور تقدیم کرده بودم و حکم پایان همکاری من با نهاد ریاست جمهوری به عنوان مشاور سابق رئیس جمهور دیروز صادر شد.

 مشاور سابق رئیس جمهور تصریح کرد: اسامی دیگر کسانی که از این سمت برکنار شده اند آقایان رویانیان، وزیری هامانه، زارعی نجفدری، حاج علی اکبری، توکلی بینا، اعتمادیان ، مهدی چمران، مجتبی رحماندوست ،خانم سوسن کشاورز، مهدی مصطفوی، دانش جعفری،  ستار وفایی و علی منتظری است.

 کلهر گفت: البته آقای رئیس جمهور نیز طی  این حکم به گرمی از خدمات دوستان تقدیر و تشکر کرده است.

 وی افزود: البته این برکناری تنها شامل منصب مشاوری است و به عنوان مثال آقای رویانیان به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و همچنین خود من نیز به عنوان عضو فرهنگستان هنر همچنان مشغول خدمت هستم.

این مشاور سابق رئیس جمهور از دلیل چنین تصمیمی ابراز بی اطلاعی کرد.

کد خبر 124716
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز