گروه اجتماعی : سایت «ثبت‌نام در حراج بین‌المللی خیریه اتومبیل رئیس‌جمهور» برای کمک به احداث مسکن معلولان و مددجویان رونمایی شد.

سایت مزایده ماشین رئیس جمهور

سرپرست سازمان بهزیستی کشور در مراسم رونمایی این سایت اظهار داشت: با راه‌اندازی و رونمایی این سایت، افراد در داخل و خارج از کشور می‌توانند با مراجعه به سایت در این حراج بین‌المللی شرکت کنند.احمد اسفند‌یاری تصریح کرد: این سایت به‌مدت یک ماه برای ثبت‌نام افراد در داخل و خارج از کشور باز خواهد بود و بعد از یک ماه، بالاترین قیمت‌ها در حراج حضوری شرکت خواهند کرد. سرپرست سازمان بهزیستی کشور افزود: این سایت به 4زبان فارسی، عربی، فرانسه و انگلیسی طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت‌نام کنند.

اسفند‌یاری با اشاره به اینکه مبلغ ثبت‌نام در این سایت برای افراد داخل کشور 50هزار تومان و برای افراد خارج از کشور 50یورو است، گفت: افراد می‌توانند بعد از واریز این مبلغ از طریق سایت وارد مراحل بعدی سایت شوند و مبلغ پیشنهادی خود را جهت خرید اتومبیل شخصی احمدی‌نژاد اعلام کنند. وی ادامه داد: این حرکت نمادین رئیس‌جمهور منجر به تشویق خیرین شده است به‌طوری که نیکوکاران در چند ماه گذشته کمک‌های قابل توجهی را در امر ساخت مسکن به معلولان و مددجویان کرده‌اند.

اسفند‌یاری ادامه داد: با کمک دولت و خیرین تا پایان دولت دهم 200هزار واحد مسکونی برای معلولان و مددجویان ساخته و تحویل می‌شود که خوشبختانه از سهم امسال که 60هزار واحد بوده است، حدود 42هزار واحد، مشخص شده که تا پایان سال به خانواده‌های مذکور تحویل می‌شود.خودروی رئیس‌جمهور یک پژو504 به رنگ سفید و مدل1977 میلادی بوده ضمن اینکه افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی سایت Ahmadinejad_car.com مراجعه کنند.

کد خبر 124620

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز