همشهری آنلاین: در راستای هشتاد و دومین سفر استانی هیات دولت، صبح امروز رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای دولت وارد استان البرز شدند و مورد استقبال مقامات محلی این استان قرار گرفتند.

احمدی نژاد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا، رییس‌جمهور در جریان سفر خود به استان البرز با مردم این استان نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در راستای ادامه دور سوم سفرهای استانی و همزمان با هشتاد و دومین سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان البرز، 4 عضو کابینه به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند و ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان البرز پیگیری خواهند کرد.

بر این اساس، افتتاح طرح‌های عمرانی و پیگیری مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی از جمله برنامه‌های سفر اعضای دولت به شهرستان‌های استان البرز است.

همچنین از جمله برنامه‌های رییس‌جمهور در هشتاد و دومین سفر استانی به استان البرز، سخنرانی در جمع مردم این شهر، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر استان، تشکیل جلسه استانی هیات دولت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با مدیران اجرایی، نخبگان و برگزیدگان استان خواهد بود.

تشکیل استان البرز از مصوبات دور دوم سفرهای استانی است

عیسی فرهادی استاندار البرز اخیرا در جمع خبرنگاران گفت: مصوبات سفر اول رییس‌جمهور به کرج 95 درصد و سفر دوم 50 درصد اجرایی شده است که برای اجرایی شدن 50 درصد بقیه مصوبات، مدیران بخش‌ها باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

کد خبر 124263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز