همشهری آنلاین: رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن سال نو میلادی را بر عموم مسیحیان و موحدان جهان و بویژه هموطنان مسیحی کشورمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
آغاز سال نو میلادی که مصادف با ایام ولادت پرمیمنت حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر است، بر عموم مسیحیان و موحدان جهان بویژه هموطنان عزیز مسیحی مبارک باد.

راه و منش حضرت عیسی(ع) و همه انبیاء الهی، راه خدا پرستی، محبت، عشق ورزی، عدالت گستری و برپا کردن جهانی عاری از هرگونه جنگ و خونریزی است که یقیناً نجات بشریت از نابسامانی های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی امروز دنیا، در گرو برگشت به همین ارزش هاست. خوشبختانه با گرایش ملت ها به این ارزش ها رونمای تحقق و استقرار عدالت و عشق ورزی در جهان تحت زعامت مصلح و موعود امم حضرت بقیه العظم (عج) با همراهی حضرت مسیح(ع) نزدیکتر شده و بدون تردید همه زیبایی ها و فضیلت های آرمانی را برای همه مردم به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب از درگاه خداوند متعال برای هموطنان مسیحی و مسیحیان جهان سربلندی و سالی سرشار از نشاط و بهروزی مسالت نموده و امیدوارم در سال نوی میلادی شاهد ایامی سرشار از معنویت، نوع دوستی و خدمت بی شائبه به بندگان خدا در اقصی نقاط دنیا باشیم.

محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران

 

کد خبر 124378
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز