سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

گروه سیاسی: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری به نقل از اداره کل امور رسانه‌ها و پایگاه‌های اینترنتی دفتر رئیس‌جمهور نوشت:

در پی درج خبر «تصمیم جدید دکتر احمدی‌نژاد در حوزه مشاوران رئیس‌جمهور» به‌اشتباه نام مهندس مهدی چمران نیز ذکر شده بود، از آنجایی که حکم مشاورت ایشان پیش از این براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی لغو گردیده بود، بنابراین از جناب آقای مهندس چمران عذرخواهی به عمل می‌آید.

این پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی، یکشنبه‌شب در خبری نام 14 مشاور محمود احمدی‌نژاد را آورد که رئیس‌جمهور در نامه‌ای از همکاری آنان تشکر و آنان را برکنار کرد. اما مهدی چمران که نامش در فهرست مشاوران برکنارشده رئیس‌جمهور اعلام شده بود، گفت که احمدی‌نژاد در دولت نهم برای بنده حکم مشاور ‌صادر کرده بود اما به‌دلیل اینکه طبق مصوبه مجلس، اعضای شورای شهر نمی‌توانند مشاوران رئیس‌جمهور باشند، ‌این حکم خودبه‌خود لغو شد.

علاوه بر چمران، دفتر داوود دانش‌جعفری وزیر پیشین امور اقتصادی و دارایی نیز در اطلاعیه اعلام کرد که وی پس از کناره‌گیری از وزارت امور اقتصادی و دارایی سمتی تحت عنوان مشاور رئیس‌جمهور نداشته که از سوی ایشان عزل شده باشد

کد خبر 124958

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز