همشهری آنلاین: احمدی‌نژاد گفت: قاعدتاً کسی که اتهام می‌زند باید دلیل و مدرکی داشته باشد من این مساله را یک حرکت سیاسی می‌دانم که با بی‌تقوایی همراه است.

ahmadinejad

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره پاسخ دولت به اتهاماتی که اخیراً به آقای رحیمی، معاون اول رییس جمهور صورت گرفته است، با اظهار تاسف و انتقاد از ایجاد فضای تهمت و بداخلاقی خاطرنشان کرد: قاعدتاً کسی که اتهام می‌زند باید دلیل و مدرکی داشته باشد من این مساله را یک حرکت سیاسی می‌دانم که با بی‌تقوایی همراه است. آقای رحیمی از برادران بسیار خوب، پاک و مؤمن دولت هستند و شبانه‌روز در خدمت مردم بوده و زندگی‌شان بسیار پاک و انقلابی است اما نمی‌دانم، چرا عده‌ای اصرار دارند برخلاف قانون عمل کنند. اینکه در یک برنامه زنده تلویزیونی، فردی که خودش متخلف است نسبت به کسی که حضور ندارد، تهمت و افترا بزند ،صحیح نیست.

رییس‌جمهور همچنین از اقدام صدا و سیما در این خصوص انتقاد و خاطرنشان کرد: بعضی از بخش‌های صدا و سیما و بعضی از معاونت‌ها باید دقت و مراقبت بیشتری انجام داده و عملکرد خود را اصلاح و جبران کنند، اینکه کسانی با حضور در برنامه‌ زنده تلویزیونی بدون هیچ سند و دلیلی به معاون اول رییس‌جمهور تهمت بزند، صحیح نیست و خلاف قوانین کشور است. البته آقای رحیمی شکایت کرده‌اند که امیدواریم به این شکایت‌ها رسیدگی شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: دولت این‌گونه فضاهای غیراخلاقی را به ضرر کشور می‌داند و معتقدیم در کشور قانون حاکم است و به جرایم رسیدگی خواهد شد، اما اینکه بدون هیچ سند و دلیلی یک عده‌ای تصمیم سیاسی بگیرند که دولت را متهم کنند، کار بسیار زشتی است.

احمدی‌نژاد گفت: امیدوارم بداخلاقی‌ها به بطور کامل در کشور خاتمه پیدا کند البته ملت ایران ملت با اخلاق و جزء بهترین ملت‌های تاریخ است.

کد خبر 125407
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز