وین: چند بچه که مشغول اسکیت روی یخ در اتریش بودند یک بمب 250‌ کیلوگرمی متعلق به جنگ‌جهانی دوم را کشف کردند!

ww2-bomb

قضیه از این قرار است که این نوجوان‌ها مشغول بازی روی سطح یخ رودخانه دانوب بودند که یک شیء عجیب و غریب زیر یخ نظرشان را به خود جلب کرد. با آگاه شدن نیروهای پلیس، ماموران متوجه شدند با یک بمب مواجه هستند که در زمان جنگ‌جهانی دوم در این رودخانه سقوط کرده اما با وجود گذشت بیش از 65‌سال از پایان جنگ، خوشبختانه تاکنون منفجر نشده است. گروه ویژه نیروهای پلیس به‌خاطر خطرهای احتمالی با ایجاد سوراخ‌هایی در سطح یخ آن‌را بیرون آوردند و در محل
خنثی کردند.

بازگرداندن انتخابی اشیا

پکن: یک جوان چینی با قدرت بازگرداندن انتخابی اشیایی که قورت داده این روزها نظر رسانه‌های این کشور را جلب کرده است. لیانگ یوژین،25‌ساله قادر است تا 11‌شیء از جمله سکه، ماهی‌زنده و حتی زنجیر را قورت دهد و در مقابل درخواست تماشاگران هر کدام از آنها را که دلش می‌خواهد برگرداند. این نمایش که البته حال خیلی از تماشاگران را هم بد می‌کند حسابی در محل اقامت این جوان مورد توجه قرار گرفته است.

آقای یوژین می‌گوید: من زمانی که بچه بودم و یک توپ کوچک را به‌صورت اتفاقی قورت دارم این قدرت را در خودم کشف کردم. قرار است به‌زودی مسئولان کتاب رکوردهای گینس ادعای این جوان را بررسی کنند. رکورد فعلی این رشته در اختیار یک مرد انگلیسی است که 10‌شیء را به‌صورت همزمان قورت می‌دهد.

مچ‌گیری دولت از مادربزرگ کلاهبردار

لندن: کشف فیلمی از یک زن مسن در حال بازی گلف باعث شد دولت انگلیس متوجه کلاهبرداری او شود. قضیه از این قرار است که خانم والری لوئیز پیش از این با پرونده‌سازی ادعا کرده بود که قادر به راه رفتن نیست و نمی‌تواند بدون کمک دیگران حتی از تختخواب بیرون بیاید. این خانم به‌همین خاطر در ماه‌های گذشته بیش از 40‌هزار پوند به علت از کارافتادگی از دولت انگلیس پول دریافت کرده اما اکنون به خاطر انتشار این فیلم حقه او نقش بر آب شده است.

این فیلم نشان می‌دهد که والری لوئیز،55‌ساله چند ساعت مشغول بازی گلف است و تمام طول زمین بازی را بدون هیچ مشکلی طی می‌کند. این زن قرار است با شکایت مقام‌های سازمان بازنشستگی به‌زودی محاکمه شود و احتمال دارد به خاطر کلاهبرداری از دولت، زندانی شود.

کنسرت موسیقی با سازهای یخی

اسلو: یک مرد نروژی با کمک دوستانش کنسرت موسیقی ویژه خود را با سازهایی برگزار کرد که همه آنها از یخ درست شد‌ه‌اند! ترجه‌اسانگست که در ساخت آلات‌موسیقی حسابی خبره است سازهای جدید خود را با استفاده از یخ درست کرده است. این مرد هنرمند با صرف زمانی طولانی قالب‌های بزرگ یخ را با استفاده از ابزار ویژه خود تراشیده است تا سازهای مورد نظرش را با صدای مناسب به دست بیاورد.

کنسرت این مرد با کمک دوستانش به همین خاطر در فضایی بسیار سرد برگزار شد تا در هنگام اجرا، این سازهای یخی آب نشوند. آقای ترجه‌اسانگست علاقه فراوانی به ساخت سازهای موسیقی به وسیله مواد طبیعی دارد و به همین خاطر می‌خواهد تجربه‌های جدیدی در این رابطه داشته باشد.

کد خبر 125754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز