همشهری آنلاین: رییس پلیس راه استان تهران با اعلام اینکه هم اکنون درمحورهای کوهستانی از جمله هراز، فیروزکوه، دماوند و چالوس با بارش برف روبرو هستیم گفت: تردد وسائط نقلیه بدون استفاده از زنجیر چرخ ممنوع می‌باشد

جاده های برفی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ شریفی رییس پلیس راه استان تهران در تشریح این خبر گفت: هم اکنون درمحورهای کوهستانی از جمله هراز ،فیروزکوه، دماوند و چالوس با بارش برف روبرو می‌باشیم به طوری که سطح این محورها کاملا پوشیده ازبرف شده و تردد وسائط نقلیه بدون استفاده از زنجیر چرخ میسر نخواهد بود .

وی افزود : ماموران پلیس راه استان تهران از تردد خودرو هایی که فاقد زنجیر چرخ می‌باشند در این محورها جلوگیری خواهند کرد .

سرهنگ شریفی اظهار داشت : در بقیه محورهای استان تهران شاهد بارش برف و باران هستیم و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود اگر قصد سفر دارند حتما به مواردی چون به همراه داشتن زنجیر چرخ ،کنترل سیستم گرمایشی خودرو و همچنین معاینه فنی وسیله نقلیه خودرو خود دقت کنند .

رییس پلیس راه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیک و تردد در محورهای استان تهران عادی و روان می‌باشد وتنها در محور کرج - قزوین لاین شرقی و همچنین محور تهران - کرج لاین شرقی شاهد بار ترافیکی روان هستیم.

کد خبر 125324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز