رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی تهران بزرگ درباره همکاری بیمه‌ها با پلیس درپرداخت خسارت تصادفات خسارتی تا سقف یک ونیم میلیون تومان گفت: بیمه‌ها مردم را به بهانه‌های مختلف دست به سر می‌کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند با آنها برخورد می‌کنیم.

تصادف

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه مصوب شده بود در تصادفات، خسارت تا سقف یک‌ونیم‌میلیون تومان با توافق طرفین و بدون نیاز به کروکی توسط بیمه‌ها پرداخت شود، افزود: مردم تا حدودی با این قانون هماهنگ شده‌اند اما عدم‌همکاری مناسب از سوی بیمه‌هاست.

وی گفت: برای هماهنگی با بیمه‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم که در آن دقیقا همان شرکت‌های بیمه‌گذاری که برای اجرایی شدن این قانون همکاری نمی‌کنند شرکت نکردند.وی با اشاره به اینکه مراجعات مردم به بیمه‌ها زیاد است، گفت: در آمار ثبت شده در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حجم تصادفات خسارتی نسبت به‌مدت مشابه سال قبل بسیار پایین آمده و علت آن عدم‌تماس مردم است و این بیانگر این است که مردم با این قانون آشنا شده‌اند.

رحیمی افزود: اما مردم به راهنمایی و رانندگی مراجعه می‌کنند و از عدم‌همکاری بیمه‌ها گله می‌کنند. در واقع مردم می‌خواهند تصادفات را توافقی حل کنند اما عدم‌همکاری بیمه‌ها سبب می‌شود مراجعه آنها به راهنمایی و رانندگی زیاد شود.

کد خبر 126311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز