همشهری آنلاین: نمایش «هملت از زبان مردم کوچه و بازار» از امروز چهارشنبه ‌١٥ دی‌ماه در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» روی صحنه می‌رود

تئاتر

نمایش «هملت از زبان مردم کوچه و بازار» به کارگردانی حسن خالقی، از روز امروز ‌١٥ دی‌ماه در تماشاخانه‌ شماره‌ یکِ ایرانشهر اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، "هملت از زبان مردم کوچه و بازار» نوشته‌ شل سیلورستاین است و نیاز ساغری آن را ترجمه کرده. در این نمایشِ زنده_عروسکی، داستان هملت آن‌گونه که راویِ نمایش دوست دارد روایت می‌شود و شخصیت‌ها هرکدام یکی از گویش‌های محلی ایران را دارند.

دراماتورژ و کارگردان «هملت...» حسن خالقی است و امیررضا میرآقا، فرشید ناصری، محمود یوسفی، شهاب آقابابایی، آتوسا افشاری، صبا حجت، مرتضی میرزازاده و غزال محسن‌پور بازیگران آن هستند.

کامبیز معماری، حمیدرضا قاسمی (طراح ماسک)، ندا ایزدی (طراح و سازنده‌ عروسک)، منعم کثیرلو (طراح و مجری چهره‌پردازی) و مجید میرزایی (دستیار کارگردان و طراح نور) هم دیگر عوامل نمایش هستند.

نمایش «هملت از زبان مردم کوچه و بازار» از 15 دی‌ماه هر روز (به جز شنبه‌ها) ساعت ‌١٧ در تماشاخانه‌ شماره‌ یک ایرانشهر روی صحنه می‌رود.
قیمت بلیت این نمایش ده هزار تومان است.

دانشجویان می‌توانند از روز یکشنبه تا چهارشنبه با ارائه‌ کارت دانشجوییِ معتبر، بلیت این نمایش را با تخفیف دانشجویی (هفت هزار تومان) تهیه کنند.

کد خبر 125003

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز