همشهری آنلاین: سالن‌های تئاتر تهران به غیر از وحدت و مولوی، همزمان با ایام سوگواری اربعین امروز و فردا (چهارم و پنجم بهمن‌ماه) تعطیل هستند.

به گزارش ایسنا، مجموعه تئاتر‌شهر بعد از ایام تعطیلی از روز چهارشنبه ـ 6بهمن‌ماه ـ کار خود را با اجرای چهار نمایش از سر می‌گیرد.

تالار «اصلی» این مجموعه میزبان نمایش «آواز شن‌زار» به کارگردانی اعظم بروجردی است. در تالار«قشقایی» نمایش «آپولوژی» به کارگردانی سعید شاپوری به صحنه می‌رود.

تالار «سایه» هم میزبان نمایش «اتوبان» به کارگردانی آشا محرابی است. در تالار «نو» نمایش «در خواب به سراغم آمد» اثر ندا هنگامی اجرا می‌شود.

اما با متوقف شدن اجرای نمایش «هدا گابلر» به کارگردانی وحید رهبانی تالار «چهارسو» مجموعه‌ تئاتر‌شهر هم‌چنان خالی است.

تماشاخانه «ایرانشهر» هم بعد از تعطیلات دو روزه کار خود را با اجرای سه نمایش ادامه می‌دهد.

در سالن شماره یک این تماشاخانه نمایش «حضرت والا» کار حسین پاکدل اجرا می‌شود. تالار استاد«سمندریان» هم میزبان 2 نمایش «از اطراف میلاد» به کارگردانی حمید دهقانی و «باغ مرگ» به کارگردانی سیامک احصایی است.

تماشاخانه «سنگلج» هم از روز چهارشنبه با اجرای دوباره نمایش «رهگذر کوچه‌های تنگ» به کارگردانی علی‌اصغر راسخ‌راد کار خود را از سر می‌گیرد.

تالار «وحدت» از امشب میزبان نمایش «سنگ و سبو» به کارگردانی علیرضا محمدی می‌شود که همزمان با ایام سوگواری پایان ماه صفر از 4 تا 14 بهمن ماه در این تالار بر صحنه است.

تالار «مولوی» نیز که میزبان نمایش «پس از واقعه» به کارگردانی حفیظ‌الله رفیعی است، در روزهای سوگواری به اجرای این نمایش ادامه می‌دهد و تعطیل نیست.

 

 

کد خبر 126584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز