همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام طائب گفت: در 9 دی مردم از سران فتنه تبری جستند و این روز پیام روشنی برای سران فتنه بود.

طائب

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس (توانا) حجت‌الاسلام مهدی طائب، در مراسم اجتماع بزرگ امت حزب‌الله و هیئت‌های مذهبی که به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی، بعد از ظهر پنجشنبه  9 دی در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: 9 دی روزی است که ملت ایران، مهر باطل به فتنه‌ای زد که در فتنه‌های تاریخی نسبت به براندازی دین و دینداران یکی از کم‌نظیرها است.

وی با بیان اینکه هدف فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: این نظام، دستاورد عینی امام حسین(ع) در روز عاشورا و مقدمه انتقام سیلی‌ای شد که دشمن در عاشورا به صورت اسلام زده و حسین بن علی را از اسلام گرفته بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن مقدمه‌سازی کرده بود تا سرنگونی جمهوری اسلامی را با از کار انداختن حجت زمان یعنی ولی فقیه و خارج کردن ضمانت اجرایی ولایت فقیه از قانون اساسی به عمل برساند، گفت: تا زمانی که این دو اتفاق نیفتاده سرنگونی نظام ممکن نیست.

وی ادامه داد: فتنه 88 آمده بود تا قانون را تغییر دهد، ولی موفق نشد چون ملت ایران در 9 دی به صحنه آمد و به اعتراف رسانه‌های خارجی در این روز 3 میلیون تهرانی به خیابان‌ها آمده بودند و با چسباندن عکس‌‌های مقام معظم رهبری به سینه خود، فقط برای ایشان شعار می‌دادند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات، گفت: در تهران اگر بحث تعارض بین دو کاندیدا مطرح بود مردم ثابت کردند که این بحث مطرح نیست و اگر احمدی‌نژاد در تهران یک میلیون و 800 هزار رای داشت، جماعتی که در 9 دی به صحنه آمده بودند علی رغم تعطیل نبودن مدارس و ادارات، تعدادشان بیش از 3 میلیون نفر بود.

وی افزود: بقیه افرادی که به طرف مقابل رای داده بودند دچار این اشتباه شده بودند که موسوی، حسینی است، ولی در 9 دی فهمیدند که دروغ می‌گوید و برای براندازی آمده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه روز 9 دی مردم از سران فتنه تبری جستند، گفت: روز 9 دی پیام روشنی برای سران فتنه و استکبار بود و اگر موسوی ذره‌ای با مردم و انقلاب بود باید در این روز با دیدن آن جماعت عملا استغفار می‌کرد و اگر اخلاص داشت در 9 دی توبه می‌کرد ولی وی جزو مهره‌های عاجزی است که برای استکبار جهانی کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به ارزش 9 دی، تصریح کرد: استکبار با صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری بر روی برنامه‌هایش طی 20 سال برنامه‌ریزی کرده بود تا نتیجه بگیرد.

وی با طرح این سوال که چرا با دیدن حماسه 9 دی توبه نکرده‌اید از خاتمی و کروبی پرسید: در پازلی که دشمن برای اسقاط نظام پهن کرده بود، آمده بودید نظام را زمین بزنید، نظامی که به خون بهترین‌های ملت استوار شده و بالا آمده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، خطاب به سران فتنه و کسانی که هنوز از خواب بیدار نشده‌اند، گفت: بیهوده مشت به سندان نزنید که مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و نمی‌توانند از آن برگردند و به خدا تعهد داده‌اند که مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

وی با اشاره به این فرمایش امام « اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»، اظهار داشت: امام با قلب تپنده استکبار، که همان اسرائیل است درافتاد و جمله‌ای را بیان داشتند که هیچ کس با حالا از آن بالاتر نگفته و ایشان این جمله را زمانی گفتند که غلام حلقه‌به گوش آمریکا در ایران حاکم بود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه دشمن، ولایت فقیه را هدف قرار داده بود، گفت: دشمن در این قضیه تودهنی خورد و علی‌رغم اینکه با تابلوی دین آمده بود، می‌خواست از رئیس جمهوری شروع کند و خود را تا براندازی نظام برساند.

وی تصریح کرد: موسوی دستورمند حرف می‌زد و در طول تبلیغات تلویزیونی نیز سیاه‌نمایی می‌کرد چون رهبری در طول ریاست جمهوری از دولت نهم حمایت کرده بود سعی داشت با زیر سوال بردن ریاست جمهوری، زمینه را برای هدف قرار دادن رهبری آماده کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مصاحبه موسوی که در پاسخ به این سوال که اگر مجددا مطابق حرفت، انتخابات برگزار شد و رای نیاوردی، گفته بود دوباره می‌گویم تقلب شده، اظهار داشت: دو نظرسنجی که پنج روز قبل از انتخابات در سطح بین‌المللی انجام شد مشخص کرده بود آرای موسوی، از 9 میلیون بیشتر نیست و لذا قبل از برگزاری انتخابات با نوشتن نامه به رهبری، بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند که این نامه در رسانه‌های خارجی زودتر از سایر رسانه‌ها منعکس شد.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: موسوی که می‌دانست رای نمی‌آورد در شب انتخابات، اعلام پیروزی کرد و طبق دستور، صبح روز یکشنبه و بعد از اطلاعیه رهبر انقلاب که از مردم تشکر کرده بودند، گفت: رهبر انقلاب عادل نیست!

وی با بیان اینکه فتنه‌گران دو گروه بودند، اظهار داشت: یک دسته از قشر روحانی بودند، نظیر کروبی و نصرالله بیات که گفتند رهبر انقلاب دیگر عادل نیست و دسته دیگر بوق تقلب را برداشتند و ادعای تقلب 11 میلیونی را مطرح کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شنیع‌ترین کارهایی که توسط فتنه‌گران بعد از 25 خرداد انجام شد، گفت: آنها با شهیدسازی خانمی را که در کانادا زندگی می‌کرد پروژه شهیدسازی را اجرا کردند و با این کارها آبروی شهید و شهادت را بردند و یکی ازبدهکاری‌های خاتمی و کروبی به شهدا نیز این است.

وی با اشاره به تعدادی از بازداشتی‌های پس از انتخابات که ادعای تقلب کرده بودند، گفت: این افراد در برابر ادعای خود هیچ مدرکی ارائه ندادند و بعد شایعه کردند که بازداشتی‌ها کتک خورده‌اند در حالی که خودشان بهتر از همه می‌دانستند که تقلب نشده و ساخته خود آنها است.

حجت‌الاسلام طائب تمام مشکل استکبار را رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این رژیم بین دو دندان جهان اسلام یعنی حماس و حزب‌الله قرار دارد.

وی با اشاره به دوران اصلاحات که در سال‌های 78 و 79 مطبوعات افسارگسیخته به وجود آمدند اظهار داشت: این مطبوعات نوشتند که حزب‌الله لبنان را دستی از ایران حمایت می‌کند که باید آن دست را قطع کرد.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اطلاعیه‌ای که خاتمی، اخیرا داده و در آن خواستار آزادی زندانی‌ها شده، خطاب به وی، اظهار داشت: بهتر است مقداری فکر کنی! یادت رفته شعار آزادی مطرح ‌کردی حال اینکه خود نمی‌دانستی برای چه این شعار را می‌دهی!

کد خبر 124464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز