همشهری آنلاین: مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی در گرامیداشت حماسه نهم دی با شرکت در راهپیمایی و تجمع‌های گوناگون، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهیدان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

9دی

به گزارش واحد مرکزی خبر، مردم همیشه در صحنه خوزستان با حضور گسترده در محل‌های تجمع و راهپیمایی بزرگ بصیرت، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با حمل پارچه نوشته هایی بصیرت، دلدادگی و حمایت خود را از میهن اسلامی ایران و مقام معظم رهبری اعلام و با سردادن شعارهایی مانند مرگ برضد ولایت فقیه، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، هرگونه حرکت نا به جا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

اقوام مختلف خوزستان شامل لر، عرب، بختیاری و لهجه‌های دزفولی، شوشتری و بندری‌ دوشادوش‌ یکدیگر در صفوفی‌ منسجم‌ و به‌ هم‌ فشرده ‌ در راهپیمایی‌ امروز همدلی‌ خود را برای‌ حمایت از این مرز و بوم و مقام معظم رهبری نشان‌ دادند.

شرکت کنندگان با شعارهای ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده  سر دادند تا جلوه‌ دیگری‌ از شکوه‌ و عظمت‌ همبستگی‌ و اقتدار ملی‌ را به ‌ نمایش‌ بگذارند.

تجمع مردم بصیر تبریز

آیین پاسداشت حماسه 9 دی 1388 در تبریز هم برگزار شد.

مردم ولایتمدار و هیئت‌های عزاداری به همین مناسب پیش از ظهر امروز در مقابل مصلی حضرت امام خمینی(ره) تبریز تجمع کردند .

در این حرکت خودجوش تجمع کنندگان با فریادهایشان باردیگر خشم و انزجار خود را از دولت‌های ظالم و مستکبر جهان و ایادی و مزدوران آنان ابراز کردند .

مردم ولایتمدار تبریز همچنین با شعارهای انقلابی، پیروی خود را از ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام نمودند.

مردم تبریز پارسال روز 8 دی در راهپیمایی باشکوهی از اعمال و رفتارهای عناصر فتنه گر اعلام برائت کردند.

تجمع حماسی مردم گیلان

قشرهای مختلف مردم گیلان در سالگرد حماسه 9 دی با اجتماع در شهرهای مختلف این استان،بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

گیلانی‌ها در این اجتماع با سردادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه - ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند و مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل باردیگر با حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین، تجدید پیمان کردند.

همچنین در این اجتماع جریان فتنه و عوامل آن محکوم شدند و از قوه قضائیه خواسته شد تا با عوامل فتنه قاطعانه برخورد شود.

راهپیمایی ولایتمداران آبادانی

مردم ولایتمدارآبادان امروز در اجتماعی گسترده و باشکوه باردیگر از ولایت و رهبری حمایت و بر پیروی از آرمان‌های امام راحل (ره) تاکید کردند. مردم همیشه درصحنه آبادان با حضور در محل تجمع بصیرت، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کردند.

در این تجمع ضد استکباری شرکت کنندگان با حمل پارچه نوشته هایی، بصیرت، دلدادگی و حمایت خود را از میهن اسلامی ایران و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، خشم و نفرت خود را از ایادی استکبار نشان دادند.

حضور عشایر غیور در این تجمع نشان از تبلور همدلی و اتحاد و اقتدار ملی بود.

تجمع مردم خرمشهر هم با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان امروز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

تجمع باشکوه مردم همدان

مردم دارالمومنین همدان در پـاسداشت حماسه نهم دی در حسینیه امام خمینی تجمع کردند.

در این تجمع که اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با سردادن شعارهای ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بـار دیگر خشم و انزجـار خـود را از دولت های ظالم و مستکبر جهان و ایادی و مزدوران آنان ابراز کردند.

تجمع میثاق با ولایت در شهرکرد

تجمع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در مصلی امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ قشرهای مختلف مردم با سر دادن شعارهایی وامضاء طومار 40 متری بار دیگر با ولایت و رهبری تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان با سردادان شعارهایی نظیر وای اگر خامنه ایی حکم جهادم دهد، خامنه ایی خمینی دیگر است، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل ضمن اعلام انزجار از فتنه گران بر پایبندی به اصول انقلاب و رهبری تاکید کردند.

در این مراسم یکی از جانبازان 70 درصد انقلاب اسلامی در سخنانی گفت  حماسه 9 دی آزمون به یادماندنی مردم ایران و تبلور عشق دیرینه آنان به خاندان امامت و ولایت و بیعت با علی زمان بود.

همچنین در این مراسم قشرهای مختلف مردم در سوگ شهادت حضرت امام سجاد(ع ) به عزاداری و سینه زنی پرداختند نظیر این مراسم در شهرستان‌های هفتگانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

تجمع مردم استان کرمانشاه در سالگرد حماسه نهم دی

مراسم ویژه سالروز حماسه نهم دی، صبح امروز با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در این مراسم گفت: ماجرای فتنه 88 یک طراحی دقیق در قالب فرمول های پیچیده سیاسی بود که سازمان‌های جاسوسی استکبار جهانی آن را طراحی و برخی عناصر خود فروخته و قدرت طلب، آنرا اجرا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری افزود: فتنه گران در پوشش هایی زیبا و به ظاهر حق طلب به جانب، مانند پیروی از خط امام وآرمان های انقلاب وارد شدند، اما روشنگری وتدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم، آنان را رسوا کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمع شدن و اتحاد همه گروهک های معلوم الحال ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی زیر پرچم فتنه گران امری اتفاقی نبود گفت گناه نابخشودنی سران فتنه، امیدوار کردن دشمن و مخدوش کردن حماسه بزرگ ملت در انتخابات با شکوه ریاست جمهوری بود.

نماینده ولی فقیه در انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تاکید کرد: راهپیمایی تاریخی وحماسی نهم دی نشان دادملت ایران از راه روشنی که درپیش گرفته دست

برنداشته و هرگز در دفاع از آرمان های اصیل و انقلابی خود سست نخواهد شد.

نظیر این مراسم در شهرستان های استان کرمانشاه هم برگزار شد و مردم ولایتمدار این استان، بر حمایت های همه جانبه خود از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی در یاسوج

مردم ولایت مدار یاسوج با حضور گسترده در گلزار شهدای این شهر سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در جمع مردم یاسوج گفت: جریان فتنه سال گذشته ارزش های دینی و اساسی شکل گیری نظام را هدف قرار داده بود.

آیت الله ملک حسینی به عمق تنفر و جهل و نادانی اصحاب فتنه اشاره کرد و افزود: در حالیکه نیروهای شیطان برای تضعیف نظام اسلامی هماهنگ شده بودند، حماسه ملت در 9 دی پارسال حقانیت جمهوری اسلامی را بر همگان ثابت کرد.

وی حضور آگاهانه و علاقه و ارادت مردم در مواجه با نیروهای دشمنان را در 9 دی 88 ستود و گفت: علاقه و ارادت مردم کهگیلویه و بویراحمد به نظام با حضور کم نظیر مردم در عزاداری سیدالشهدا (ع)تجلی یافت.

راهپیمایی و تجمع کردستانی‌ها

کردستانی های متعهد در سالروز حماسه ی 9 دی بار دیگر اعلام کردند که با بصیرت و اتحاد خود در مقابل فتنه گران می‌ایستند.

مردم استان کردستان در گروههای مختلف با راهپیمایی و سردادن شعارهایی با حرکت به سمت مسجدجامع و تجمع در این مکان سالگرد حماسه 9 دی ماه پارسال را گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه درکردستان در این مراسم به تبیین و بازخوانی فتنه سال 88 پرداخت و گفت: در این فتنه راس و عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه مورد حمله قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: تنها رمز عبور موفق از فتنه سال گذشته حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه بود.

پاسداشت حماسه 9 دی در یزد

همـایش بـزرگ نهـم دی روز حماسه مـاندگار و پیوند عـاشورائی امت بـا ولایت  و همچنین دوازدهـم دی سالروز حضور پرخیر و برکت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به استان یزد با حضور اقشار مختلف مردم یزد برگزار شد.

شرکت کنندگان دراین مراسم بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظـام بـا گـرامیداشت نهم دی روز بصیرت و آگـاهی ملت ایران گفت: این روز در حقیقت از ایام الله است چرا که عزت و سربلندی ملت ایران را به دنبال داشت.

آیت الله موحدی کرمانی بـا اشاره بـه تـوطئه فتنه گران در عاشورای پارسال گفت: قیام نهم دی این فتنه خطرناک نشات گرفته از دشمنان ملـت ایـران را خنثی کـرد دشمنانی کـه بعـد از مدت‌هـا به دنبال فرصتی بودند تا به اصل ولایت فقیه ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که برخلاف اسلام و قرآن و برخلاف قانون حرف می زنند حق و باطل را در هم می آمیزند و این امر نیازمند بصیرت و هوشیاری مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیام های فتنه پارسال و به دنبال آن قیام توفنده ملت ایران در نهم دی افزود: مـا نباید فـراموش کنیم کـه دشمنان ملت ایران بیدار ند و همیشه از ایادی داخلی برا ی ضربه زدن به نظام بهره می گیرند.

آیت الله مـوحدی کرمـانی بـا تـاکید بـر اهمیت شناخت درست حق و باطل در زمان فتنه گفت: دانشمندان،علمـا و متصدیان فرهنگی باید مردم را از ماهیت این فتنه‌ها بیدار کنند.

وی افزود: از برکات این فتنه‌ها این بود که ماهیت چهره برخی از اشخاص روشن شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظـام بـا بیان اینکه پیام نهم دی حمایت و پشتیبانی مـردم از اصل ولایت فقیه بـود افـزود: فتنه گـران و دشمنان بدانند که ملت ایران هـوشیار و با بصیرت هستند چرا که این مردم تاکنون در برابر توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف خاطرنشان کرد: بی توجهی به اصول نظام و روی کارآمدن افراد نالایق برای نظام جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.

کد خبر 124455
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز