همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ترور اساتید دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی که می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را از دستیابی به توانمندی‌های علمی باز دارند، قصد دارند با انجام چنین اقداماتی در دل دانشمندان ایرانی رعب ایجاد کنند که حتما هم ناموفق خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم سومین روز شهادت استاد شهریاری با بیان این‌که پشت پرده این ترور کاملا مشخص است، گفت:‌ رژیم صهیونیستی و کشورهای غرب با تمامی توان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را از دستیابی به توانمندی‌ علمی و تکنولوژی باز دارند و فکر می‌کنند به این ترتیب می‌توانند یک رعبی در دل دانشمندان و علمای ما ایجاد کنند که حتما ناموفق خواهند بود.

وی در رابطه با محکوم نشدن این حادثه از سوی کشورهای غربی گفت: ماهیت این‌ها در دوران اخیر کاملا مشخص شده است، البته کسانی که این حادثه را محکوم نکنند بی‌تردید خودشان شریک ماجرا قلمداد می‌شوند.

وحیدی ادامه داد: کسانی که از مبارزه با تروریسم دم می‌زنند و تروریسم به این آشکاری که استاد دانشگاهی به همراه همسرش مورد هدف قرار می‌گیرد را محکوم نمی‌کنند و این طبیعتا نشان دهنده ضعف منطق‌های خودساخته آن‌هاست و این وضعیت آن‌ها را برای جهانیان عریان‌تر می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اشتباه دشمن همین است که فکر می‌کنند با از بین بردن یکی دو نفر از دانشمندان ما خواهند توانست ما و مسیر رشد علمی ما را متوقف کنند و البته مسئولین امنیتی هم برای این امر تدابیری خواهند اندیشید.

 

کد خبر 122341
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز