گروه حوادث: کیف‌قاپ فراری وقتی در محاصره پلیس قرار گرفت با قمه‌ای که در دست داشت به مامور کلانتری حمله و او را مجروح کرد اما این کار هم نتوانست باعث فرار وی شود.

متهمان

ظهر سومین روز آبان‌ماه، ماموران گشت کلانتری 119 تهران در خیابان هاشمی به 2 سرنشین یک موتورسیکلت مظنون شدند و به آنها دستور ایست دادند. مردان موتورسوار به‌محض مشاهده خودروی پلیس پا به فرار گذاشتند اما بعد از تعقیب و گریز چنددقیقه‌ای به محاصره ماموران درآمدند و موتورسیکلت‌شان متوقف شد.

زمانی که ماموران قصد دستگیری متهمان را داشتند، ناگهان یکی از آنها قمه‌ای از زیر لباسش خارج کرد و ضربه‌‌ای به کتف یکی از ماموران زد. او سپس پا به فرار گذاشت اما هنوز چند متری از محل دور نشده بود که از سوی ماموران بازداشت شد و به‌همراه همدستش به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

متهمان که 2 جوان 17 و 18 ساله هستند در بازجویی‌های اولیه وانمود کردند که به خاطر توهم شیشه از دست پلیس فرار کرده و یکی از ماموران را مجروح کرده‌اند اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که آنها از کیف‌قاپان حرفه‌ای پایتخت هستند.

سرهنگ علی‌اکبر اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: متهمان در ادامه بازجویی‌ها به ده‌ها فقره زورگیری، کیف‌قاپی و گردنبندقاپی در خیابان‌های هاشمی، دامپزشکی، رازی و سه‌راه آذری اعتراف کردند و تمامی افرادی که از سوی سرنشینان یک موتورسیکلت هوندای آبی، مورد سرقت قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای شناسایی آنها به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 119955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز