همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی مجلس تحریم 8 مقام ایرانی توسط آمریکا را نوع بازی کودکانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز با سبک و بی معنی توصیف کردن تحریم 8 مقام ایرانی توسط آمریکا به مقامات این کشور توصیه کرد دارایی های همه مسئولان ایرانی را بلوکه کنند تا شاید تشفی خاطر یابند.

وی تصریح کرد: اقدام اخیر دولت آمریکا از عدم صدور ویزا و بلوکه کردن دارایی های چند نفر از مسئولان ایران آنقدر بی معنا و سبک بود که به بازی کودکانه در صحنه بین المللی شبیه است.

نماینده قم ادامه داد: متاسفانه کشوری که داعیه مدیریت جهانی را دارد علاقه مند به بازیگوشی است و به چنین اعمالی سرخوش است و این قدر بی ضابطه در قلمرو حقوق بین الملل عمل می کند.

لاریجانی خاطر نشان کرد: اگر اسم این اقدامات را مدیریت جهانی می گذارید و بازی با هیچ برای شما ابتهاج آور است پیشنهاد می کنیم دارایی های همه مسئولان ایرانی را بلوکه کنید تا از آلام و کدورت های شکست های پی در پی در منطقه آرامش موقتی و کاذب برای خود دست و پا کنید.

وی با اشاره به تشکیل دولت درعراق نیز گفت: از مسئولان عراقی که با تدبیر توانستند بر پیچیدگی پس از انتخابات مسلط گردند و با وحدت و پیشنهاد نخست وزیر عرصه سیاسی داخلی را سامان دهند تشکر می کنیم.

رئیس مجلس تاکید کرد: در شرایط ماه های اخیر برخی جریان های بد نیت به عملیات های تروریستی وسیع دامن زدند و ایالات متحده به بهانه های مختلف در امور داخلی عراق دخالت می کند تصمیم ائتلاف با گذشت و عقلانیت این حربه را از دشمنان عراق و امنیت منطقه گرفت.

کد خبر 117473
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز