سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل موسسه جهاد استقلال گفت: این موسسه به منظور تنظیم بازارو تامین نیاز بازار داخل تاکنون 8 هزار و 885 تن گوشت قرمز و مرغ از برزیل، ترکیه و بلاروس به صورت منجمد و گرم وارد کرده است.

گوشت

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، محمدرضا شافعی نیا در جلسه خبری امروز افزود: حدود 5 هزارتن مرغ منجمد از برزیل و ترکیه، 3500 تن گوشت قرمز منجمد از برزیل و 350 تن گوشت گرم نیز از بلاروس وارد شده است.

وی گفت: محصولات دامی وارداتی ازابتدای ماه مبارک رمضان به منظورحمایت از مصرف کننده درتمام نمایشگاه‌های عرضه مستقیم تعاون روستایی در26 نقطه کشور توزیع شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد استقلال وابسته به جهاد کشاورزی افزود : گوشت مرغ وارداتی با قیمت 2650 تومان به عمده فروشی ها تحویل شده است.

شافعی نیا گفت: دو شرکت سرمایه گذاری جاهد و نهاده های دامی که از شرکتهای تابع این موسسه هستند گوشت مرغ و گوشت قرمزرا وارد کرده‌اند.

مدیر عامل موسسه جهاد استقلال همچنین از تدوین برنامه مدیریت واردات با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی خبر داد و گفت: دراین برنامه ؛ میزان، زمان و کیفیت محصولات وارداتی تعیین شده است

کد خبر 114724

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز