همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور گفت: امروز ملت ایران پیشگام عدالت‌خواهی، عزت‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت‌هاست. امروز ملت ایران در حال مدیریت تغییر مناسبات جهانی است و در این ارتباط نقش رسانه ملی بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد سه‌شنبه در حاشیه هجدهمین نشست سراسری افق رسانه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در ارتباط با اهمیت صدا و سیما افزود: در واقع می‌توان گفت مجموعه‌ای که زبان ملت ایران است، رسانه ملی است که آرمان‌ها، اندیشه‌ها و فرهنگ ملت ایران و انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور منتشر می‌کند و هیچ مجموعه‌ای قابل مقایسه با آن نیست و جایگزینی ندارد.

 وی ادامه داد: امروز مسئولیت رسانه‌ ملی کار موازی به موازات سایرین نیست، بلکه تجلی همه‌ اندیشه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. رسانه‌ ملی در صف مقدم رویارویی با همه بداخلاقی‌ها، کج‌اندیشی‌ها و طراحی‌های فتنه‌انگیزی است که دشمنان بشریت طراحی می‌کنند.

 وی گفت: من از همه دست‌اندرکاران رسانه‌ ملی تشکر و قدردانی می‌کنم.

 به گزارش ایسنا، صبح روز چهارشنبه هجدهمین نشست سراسری افق رسانه (ویژه معاونت برون‌مرزی صداوسیما) با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان، ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس‌جمهور و ضرغامی رییس سازمان صداوسیما برگزار شد.

 در ابتدای این نشست، عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما به ارایه گزارشی از فعالیت‌های رادیویی و تلویزیونی برون‌مرزی صداوسیما پرداخت و سپس رئیس‌جمهور در ارتباط با اهمیت رسانه و هم‌چنین مسائل بین‌المللی سخنرانی کرد.

کد خبر 113048
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز