همشهری آنلاین: مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: انواع مقابله به مثل‌ها با کشورهای تحریم‌کننده ایران در طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت‌و گو با خبرنگاران ، درباره طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای و مقابله با توطئه‌های آمریکا و انگلیس که سه‌شنبه در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار می‌گیرد، اظهار داشت: حدود 40 پیشنهاد از نمایندگان در این خصوص رسیده است که آنها را بررسی می‌کنیم و این پیشنهادات نشانگر این است که مجلس و نمایندگان در خصوص نوع توطئه‌های کشورهای غربی با سردمداری افراطیون صهیونیستی حساس هستند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد نمایندگان طی هفته جاری با حضور مسوولین کشور جمع بندی می‌شود، تصریح کرد: طبیعی است راهی را که آمریکایی‌ها در پیش گرفته‌اند به خصوص با توجه به شعار تغییر دولت اوباما راه کاملاً غلطی است و بازی را که می‌توانست نتیجه برد-برد داشته باشد به سمت یک بازی عجولانه سوق داد و مسوولیت آن متوجه کسانی است که از فرصت بیانیه تهران استفاده نکردند.

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره اصل مقابله به مثل در طرح مذکور،گفت: در این طرح انواع مقابله به مثل‌ها مانند بازرسی از کشتی‌ها، روابط با آنها و... مطرح است.

جلالی در پاسخ به سوال دیگری ابراز امیدواری کرد: موضوع شهرام امیری دانشمند هسته‌ای با حضور مسوولین ذیربط بررسی شود.

کد خبر 110950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز