پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همسهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با حضرات آیات شبیری زنجانی، موسوی اردبیلی و مومن دیدار و گفتگو کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله شبیری زنجانی در این دیـدار بـر ضرورت دقت برای جلوگیری از جایگزینی احکام ثانویه به جای احکام اولیه درتصویب قوانین تاکید کرد.

آیت الله موسوی اردبیلی نیز تصریح کـرد قانون هدفمندی یارانه‌ها به گونه‌ای اجرا شود که در مردم نگرانی ایجاد نکند.

وی همچنین برضرورت اطلاع رسانی و آگاه سازی دقیق مردم ازنحوه اجرای این طرح تاکید کرد.

آیت الله مومن هم در دیدار رئیس مجلس برنامه ریزی برای افزایش قدرت و اقتدار کشور در همه زمینه‌ها وبهره گیری ازهمه امکانات را بسیار مهم ارزیابی کرد وافزود: ازهیچ جهت نباید کمبود احساس کنیم.

وی تصریح کرد: محال است نظام سلطه دست ازتطاول و فکر تجاوز به کشور بردارند مگر آنکه احساس کنند ما قدرتی هستیم که قادر به مقابله با آن نیستند.

آیت الله مومن منابع اسلامی را الگوی بسیارمناسبی برای تدوین برنامه های توسعه کشور خواند و گفت: باید در تدوین برنامه های 5 ساله توسعه کشور به اینها توجه شود.

آقای لاریجانی هم در این دیدارها گزارشی از فعالیت های مجلس را بیان کرد.

رئیس مجلس گفت‌: پس ازانقلاب به علت مشکلات، در برنامه های توسعه صاحب سبک نبوده و از الگوهای کاملا اساسی و ایرانی استفاده نکرده و نظام‌های متعارف دنیا را ترمیم واستفاده کرده‌ایم.

لاریجانی تعریف و شناسایی پایه‌ها و اولویت‌هـای توسعه کشور بر مبنای الگوی توسعه اسلامی ایرانی و واقعیات موجود را بـرای بهره گیری در تـدوین برنامه های 5 ساله و جهت گیری آنها درتحقق سند چشم انداز 20 ساله کشور بسیار مهم خواند و افـزود: این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد.

لاریجانی با این علما به صورت خصوصی نیز گفتگو کرد.

وی عصردیروز نیز بصورت خصوصی با حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس همچنین صبح امروز از موسسه امام هادی یکی ازموسسات فعال در زمینه تحقیق و نشر کتاب های اسلامی در قم بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

کد خبر 109885

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز