شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در جلسه اخیر هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان تصمیم‌گیری هایی با توجه به نظرات سایر فراکسیون‌های داخلی اصولگرایان درباره ترکیب هیئت رئیسه مجلس گرفته شد.

به گزارش مهر، در این جلسه با توجه به نظرات گروه های اصولگرای مجلس تصمیم گرفته شد که تنها علی لاریجانی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای سومین سال متوالی معرفی شود.

همچنین تصمیم گرفته شده است تا محمدرضا باهنر و حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد به عنوان کاندیداهای نایب رئیسی مجلس در انتخابات چهارم خرداد ماه هیئت رئیسه مجلس معرفی شوند.

این در حالی است هفته گذشته حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه  مجلس به خبرنگار مهر گفته بود: مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان برای بررسی نهایی نظرات اعضا درباره  انتخابات هیئت رئیسه مجلس یک روز پیش از این انتخابات تصمیم خواهد گرفت .

تصمیم گیری درباره سایر اعضای هیئت رئیسه مجلس و کاندیداهای مطرح برای آن نیز به جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان موکول شده است.

به احتمال فراوان فراکسیون انقلاب اسلامی که فراکسیونی در قالب فراکسیون اصولگرایان مجلس است همانطور که پیش از این سخنگوی این فراکسیون اعلام کرده در سطح رئیس و نواب رئیس کاندیدایی نخواهد داشت و درباره سایر اعضای هیئت رئیسه نیز به صورت استمزاجی افرادی را مطرح و معرفی خواهد کرد.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی چهارم خرداد ماه سال جاری به منظور معرفی اعضای هیئت رئیسه در سومین سال مجلس هشتم برگزار خواهد شد.

کد خبر 106905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز