همشهری آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) 1389 از جمعه در سایت این سازمان قابل مشاهده است.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه در این خصوص اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1389می‌رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور از ساعت 20 روز جمعه 31/2/1389 بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده خواهد بود و داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و هم چنین مشخصات شناسنامه ای خود (نام خانوادگی و نام ، شماره شناسنامه و تاریخ تولد)را وارد نمایند.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2)  این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها می‌باشد، در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهدبود. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند  درصورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2)، می‌توانند از روز سه‌شنبه 4/3/89 لغایت روز دوشنبه 10/3/89 به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه ونسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال  1389 توصیه  کرده  ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره2) اقدام نموده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر 100 کد رشته محل) را از میان کد رشته‌ امتحانی مجاز و یا کد رشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و کد رشته‌ محلهای انتخابی را ابتدا به ترتیب اولویت علاقه مرتب نمایند و پس از آن کد رشته‌های انتخابی را در فرم پیش نویس (فرم پیش‌نویس در دفترچه راهنمای شماره 2 چاپ شده است) به ترتیب علاقه به کد رشته محل‌های انتخابی درج و پس از اطمینان از صحت کد رشته محل‌های انتخابی، در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5/3/89 لغایت ساعت 24روز دوشنبه مورخ 10/3/89 می‌باشد. برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده، اقدام نمایند. بدیهی است پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در  اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

کد خبر 107831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز