سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اعلام نتایج اولیه سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری تا عصر روز سه‌شنبه 31فروردین، گفت: انتخاب رشته پذیرفته شدگان از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه از آغاز می‌شود.

دکتر محمدعلی محققی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان این آزمون، اظهار کرد: انتخاب رشته آزمون دستیاری از ساعت 9 صبح روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 23 روز سه شنبه هفت اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان با کسب حد نصاب نمره بیش از150 می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، افزود: همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری، راهنمای انتخاب رشته که شامل اطلاعات پذیرفته شدگان دوره‌های قبل می‌شود، بر روی سایت مرکز قرار می‌گیرد.

محققی در خاتمه با اشاره به نحوه انتخاب رشته توسط مجازین، گفت: این دسته از افراد باید توجه داشته باشند که براساس اطلاعات دقیق و صحیح انتخاب رشته کنند و در صورت توجه به اطلاعات گمراه کننده برخی از موسسات غیر مجاز، وزارت بهداشت هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد و خود داوطلبان مسئول هستند.

کد خبر 105550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز