همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه امروز یک نیروی آماده به کار، با انگیزه و با نمره قابل قبول در انجام رزمایش‌ها و تست‌های آمادگی مختلف است

و رزمایش پیامبراعظم (ص)، که در این مقطع حساس برگزار و باعث شکست روحیه دشمن شد نمونه‌ای از موفقیت‌های این نیرو در انجام ماموریت‌هاست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مهمترین موضوعی که باعث شد این جا به جایی انجام بگیرد موضوع مهم تربیت و آموزش پاسداران آینده سپاه بود و من به سردار صفاری تبریک می‌گویم که به ویژه در ابعاد تربیتی و آموزش مورد اعتماد مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: سردار صفاری در حقیقت به همان جایی بازگشت که خدمات ارزشمند خود را از همان جا شروع کرده بود و در دوران مسئولیت های مختلف نیز چه در آموزش نیروی دریایی ارتش و چه در فرماندهی نیروی دریایی سپاه توجه به نیروی انسانی و مباحث فرهنگی و تربیتی از نقاط برجسته فرماندهی وی بوده است.

سردار جعفری افزود: همین توجهات باعث شده است که نیروی دریایی ما امروز یک نیروی آماده به کار و با نمره قابل‌قبول در رزمایش‌ها و تست‌های آمادگی مختلف جلوه کند و یکی از نیروهای موفق سپاه در انجام ماموریتهای مختلف خود باشد که در رزمایش پیامبر اعظم (ص)5؛ که در این مقطع حساس برگزار شد و باعث شکست روحیه دشمن گردید نمونه از موفقیت‌های این نیرو در انجام ماموریت ها است ما این موفقیت های بزرگ را به سردار صفاری تبریک می گوییم و امیدواریم ایشان در مسئولیت جدید خود موفق باشند.

سردار سرلشکر جعفری مسئله آموزش در سپاه را مسدله ای بسیار حیاتی و دارای تاثیر مستقیم در آینده سپاه دانست و گفت: سردار صفاری بهترین انتخاب برای این مسئولیت حساس بودند و من مطمئنم ایشان قطعا با این کوله بار ارزشمند تجربه در این زمینه نیز موفق و مثمره ثمر عمل خواهد کرد و دانشگاه افسری را در رسیدن به اهداف والای خود یاری خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین فرمانده جدید نیروی دریایی را از نیرویهای زبده عملیاتی و اطلاعاتی سپاه خواند و گفت: سردار فدوی از فرماندهان با سابقه نیروی دریایی است که همه عمر خود را در صحنه های دفاعی، رزمی و عملیاتی سپاه گذرانده است و سابقه طولانی خدمات موثر و تجربه های عملیاتی و مدیریتی ایشان در نیروی دریایی قطعا برای آینده این نیرو تعیین کننده خواهد بود و نیروی دریایی سپاه از این انتصاب به نحو شایسته ای بهره مند خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حکم انتصاب سردار فدوی بر نیروی انسانی و توسعه تجهیزات نیروی انسانی را محور آمادگی نیروی دریایی خواند و گفت: انشاء الله با توجه به نقش اساسی تجهیزات در این نیروی تخصصی سپاه و نیز اهتمام ویژه سردار فدوی در این زمینه گام های موثری در حوزه توسعه تجهیزات برداشته خواهد شد.

سردار جعفری در پایان با بیان اینکه این تغییر و تحولات در سیستم مدیریتی و فرماندهی بسیار طبیعی و باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در نیروها خواهد بود ابراز اطمینان کرد: مطمئنم در آینده نزدیک در این دو مجموعه حساس که این دو فرمانده عزیز مسئولیتش را بر عهده گرفته‌اند شاهد تحولات جدی و سازنده خواهیم بود.

کد خبر 107013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز