همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب به خوبی اهداف خود را دنبال می‌کند

و جایگاه خود را در بین تمام مردم حق‌طلب و مستضعف سراسر دنیا باز کرده است.

به گزارش ایسنا سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری در جمع فرماندهان، پاسداران و بسیجیان استان گلستان در حسینیه تیپ پیاده نینوا با اشاره به اتفاقات سال گذشته اظهار کرد: هرچند فتنه سال گذشته حدود هشت ماه بیشتر طول نکشید، اما بسیار خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود که صدام با حمایت جامعه‌ جهانی علیه ما آغاز کرد و بحمدالله با لطف خداوند و هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، از این حادثه سخت عبور کردیم و دشمنان متوجه شدند که با این روش‌ها نمی‌شود انقلاب را منحرف کرد.

وی با اشاره به این که " مشکلاتی که از ابتدا تاکنون انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده است، بسیار شبیه مشکلاتی است که در صدر اسلام وجود داشته است" ادامه داد: همواره نبرد بین یک زندگی الهی و پیاده‌سازی اسلام ناب در مقابل زندگی‌های دنیوی و غیر الهی است و حکومت اسلامی مدعی اسلام و احکام اسلامی با محوریت ولایت فقیه می‌خواهد الگویی متفاوت با تمام مدل‌های حکومتی ارائه کند.

وی با تشکر از حضور هوشمندانه و آگاهانه مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت: این حضور تکرار حماسه عظیم 9 دی و 22 بهمن سال گذشته بود و نشان داد که مردم از راه امام و آرمان‌هایش استقبال می‌کنند و آگاهانه در برابر توطئه‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: فتنه عمیق سال گذشته پایان انحرافی بود که از اواسط دوران 30 ساله انقلاب عده‌ای به نام امام(ره) آن را آغاز کردند و به دنبال تخطئه انقلاب بودند و با ایجاد موانعی برای نظام، باعث شدند که شتاب جمهوری اسلامی کند شود و آن مسیری که باید انقلاب برای رشد و کمال طی کند با مشکل مواجه شود.

وی با بیان این‌که " انقلاب به خوبی اهداف خود را دنبال می‌کند و جایگاه خود را در بین تمام مردم حق‌طلب و مستضعف سراسر دنیا باز کرده است" گفت: امروز بسیاری از روسای جمهور کشورهای دنیا ( چه مسلمان و چه غیر مسلمان)، همان حرف جمهوری اسلامی را بیان می‌کنند و جوامع مختلف تشنه‌ انقلاب اسلامی و حقایق ناب اسلامی در ابعاد مختلف آن هستند و این از برکات انقلاب اسلامی و صدور پیام انقلاب است.

وی ماموریت سپاه را مقابله با تهدیدات سخت، امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و فرهنگی دانست و گفت: بیش از 20 سال است که ماهیت تهدید علیه انقلاب تغییر کرده و از تهدید فرهنگی وارد مرحله جنگ فرهنگی و نرم شده‌ایم و بر همین اساس مقام معظم رهبری اعلام جهاد فرهنگی نمودند. 

جعفری در پایان با تشریح مختلف ابعاد طرح تحولی و تعالی در سپاه و بسیج، سازمان جدید و آموزش‌های خاص را برای مقابله با تهدیدات فرهنگی لازم و ضروری دانست.

کد خبر 109318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز