چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت، هنوز زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها مشخص نشده است

به گزارش ایلنا، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: هر زمان که مقدمات اجرایی شدن این قانون آماده شده است دولت آن را اجرا می‌کند و زمان آن را اعلام می‌کند، اما هم اکنون زمان اجرای این طرح مشخص نیست و امیدواریم در اولین فرصت ممکن آن را اجرا کنیم.

محمد‌رضا میرتاج الدینی با اشاره به روند اجرایی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: یک مرحله از این طرح که باز کردن حساب یارانه‌ها است مراحل اجرایی‌اش تمام شده و زمان اجرای آن اعلام می‌شود.

وی افزود: شارژ کردن یارانه‌های نقدی برای دو ماه صورت می‌گیرد که این دو ماه با توجه به سهم هر خانوار از هدفمند‌کردن یارانه‌ها به حساب آنها واریز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت ارائه نشدن اساسنامه شرکت نفت به مجلس چیست، گفت: ما همیشه از نظرات مجلس استقبال می‌کنیم و از طرح‌ها و نظرات آنها کمک می‌گیریم، اما اساسنامه شرکت ملی نفت 17 سال است که بین مجلس و دولت سرگردان است و رابطه شرکت نفت و دولت نیز در بحث بودجه است که پیش نویس این اساسنامه در حال حاضر در شرکت نفت آماده است و با توجه به اینکه این مساله زمان‌بر است امیدواریم که در اولین فرصت اساسنامه شرکت نفت را به مجلس تقدیم کنیم که البته سه ماه نیز فرصت داریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه درباره زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: هر زمان که مقدمات اجرایی شدن این قانون آماده شده است دولت آن را اجرا می‌کند و زمان آن را اعلام می‌کند، اما هم اکنون زمان اجرای این طرح مشخص نیست و امیدواریم در اولین فرصت ممکن آن را اجرا کنیم.

کد خبر 106737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز