همشهری آنلاین: هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با توقف پرسپولیس و پیروزی فولاد خوزستان، صبای قم، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی آغاز شد

به گزارش همشهری آنلاین، حساس‌ترین  بازی هفته 31 لیگ برتر را  تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران  در تبریز برگزار کردند.

نیمه اول بازی با آرامش آغاز شد اما رفته رفته تراکتورسازان نبض بازی را در دست گرفتند تا اینکه  فرهاد خیرخواه در دقیقه 38 و روی اشتباه مدافعان تیم تهرانی  برای تراکتورسازی  گل زد.

بعد از آن بازیکنان پرسپولیس به خود آمدند اما حملات آنها در نیمه اول ثمری نداشتد
در نیمه دوم، پرسپولیس که آمده بود تا امتیاز کسب کند به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 56 هادی نوروزی گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه بازی بازیکنان پرسپولیس صاحب چند موقیعت شدند اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

پرسپولیس با این تساوی و 51 امتیاز همچنان در مکان سوم جدول رده‌بندی باقی ماند. تراکتورسازی تبریز نیز با 43 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر دیدارها فولاد خوزستان که با نتیجه 2 بر صفر از پاس همدان عقب بود، 3 بر 2 حریف خود را شکست داد. مقاومت سپاسی در خانه شکست سنگینی از صبای قم خورد و 4 بر یک به تیم قمی باخت.

پیکان نیز در قزوین  با 2 گل از شاهین بوشهر شکست خورد. ملوان بندر انزلی هم با یک گل استقلال اهواز را از پیش رو برداشت و دیدار تیم‌های استیل آذین و ابومسلم مشهد نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بقیه دیدارهای هفته سی‌ویکم لیگ  دوشنبه آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 105190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز