یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مربی پیشین دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برایم ایجاد کردند دیگر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنم

به گزارش مهر، احمدرضا عابدزاده با بیان این مطلب افزود: دیشب با آقای شریفی رئیس کمیته انضباطی تماس گرفتم و گفتم آقای دکتر! من را آزاد کن. آقای شریفی از من پرسید یعنی چه! من هم توضیح دادم که قید همه چیز را زده‌ام و نمی‌خواهم به عنوان آنالیزور در تمرینات شرکت کنم و دیگر کاری با این مسائل ندارم.

عابدزاده در ادامه به سایت گل گفت: من به آقای شریفی اعلام کردم اگر توانستید طلب فصل گذشته من را از پرسپولیس بگیرید در غیر این صورت من دیگر پیگیر این پرونده نخواهم بود و عصر امروز- یکشنبه - نیز به کمیته انضباطی می‌روم تا این پرونده را به نقطه آخر برسانم.

عابدزاده تأکید کرد:اگر مطالباتم را دادند که دادند اگر هم ندادند 41 میلیون تومان بابت فصل گذشته و 130 میلیون طلب امسال من مال آقای کاشانی بروند این پول را خرج خودشان کنند تا اگر نمی‌خواهند صرف تیم پرسپولیس کنند تا پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی دل مردم را شاد کند.

عابدزاده درباره اتخاذ چنین تصمیمی گفت: از وقتی به عنوان آنالیروز در تمرینات شرکت می‌کنم مردم در کوچه و خیابان در محل کارم و به هر اداره‌ای که می‌روم به من می‌گویند تو بازیکن محبوب ما هستی و ما دوست نداریم به عنوان آنالیزور به تمرینات بروی و با تو چنین برخوردارهایی بشود. البته شک نکنید اگر هزار بار دیگر به تمرینات بروم و به عنوان آنالیزور از تمرینات نت‌برداری کنم عابدزاده کوچک شدنی و خراب شدنی نیست. مردم خودشان می‌دانند که داستان از چه قرار است و چرا آقایان چنین کارهایی می‌کنند. با این وجود قسم می‌خورم چون مردم با اصرار از من می‌خواهند چنین کاری نکنم بنابراین دیگر به تمرینات نمی‌روم و هیچ کاری هم با این‌ها ندارم و اگر هم طلبم را ندادند دیگر هیچ موضوعی را پیگیری نخواهم کرد و این موضوع را کمیته انضباطی سپردم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه گفت: به من روزی که سرمربی جدید به محل تمرینات آمده بود یکی از مسئولان باشگاه گفت دیگر به تمرین نیا! چون سرمربی جدید تو را نمی‌خواهد اما برای کرانچار یک روز قبل جلسه گذاشتند و موضوع را به او گفتند بعد هم در جلسه معارفه برای مربی خارجی سنگ تمام گذاشتند. طلبش را هم دادند و او با خیال راحت رفت. اما من چه؟! وقتی هم برای دریافت مطالبات به باشگاه رفتم جواب‌های سربالا دادند من هم به کمیته انضباطی رفتم و نتیجه‌اش این شد. آقایان به جای اینکه طلبم را بدهند گفتند ما می‌خواهیم عابدزاده برگردد من دلم پیش تیم بود برگشتم اما چه برگشتنی؟! گفتند بیا و در تمرینات نت‌برداری کن چه آنالیزوری؟! حتی نخواستن من را با تیم به تبریز ببرند. حالا هم مردم هر جا که من را می‌بینند اصرار می‌کنند که دیگر به تمرینات نروم. من هم به کمیته انضباطی گفته‌ام که دیگر قید همه چیز را زده‌ام.

عابدزاده می‌گوید: از روزی که اخراج شده‌ام تا امروز مطالبات مربیان قبلی و اعضای تیم در چندین نوبت پرداخت شده است. اما ریالی به من نداده‌اند درست از روزهایی که می‌گویند عابدزاده به تیم برگردد و اسطوره پرسپولیس است نسبت به حکم کمیته انضباطی بابت 41 میلیون تومان طلب فضل گذشته من اعتراض می‌کنند و پرونده را به شعبه استیناف می‌فرستند تا شاید پولم را ندهند اما خیالشان راحت باشد من عشق به پرسپولیس را به پول نمی‌فروشم وگرنه خیلی تیم‌ها حاضرند با مبالغ کلان من را به خدمت بگیرند اما من می‌مانم و به پرسپولیس برمی‌گردم و مطمئن باشید در این فوتبال عابدزاده و پروین‌ها ماندنی هستند و این‌ها رفتنی. از آقای سعیدلو هم انتظار دارم چشم خود را بر روی واقعیت‌ها نبندد و آدم‌ها را بهتر بشناسد.

عابدزاده در پایان گفت: من حقایق را می‌گویم و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسم و مطمئن هستم خدایی که بارها ثابت کرده من را دوست دارد دست خیلی‌ها را رو می‌کند و چهره آنهایی که ریا می‌کنند برای من مردم رو خواهد شد.

کد خبر 105382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز