جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: جام‌های قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه آزادی به تیم‌های قهرمان اهدا می‌شود.

عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال با بیان این مطلب به ایسنا، گفت: هر چند ممکن است تیم فوتبال سپاهان دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ و در هفته سی‌ودوم قهرمان لیگ برتر شود اما مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام طبق تصمیمی که در سازمان لیگ گرفته شده، باید در هفته پایانی این رقابت‌ها انجام شود.

وی افزود: شاید باشگاه سپاهان تدابیری برای خود اندیشیده باشد تا پس از بازی با ابومسلم و در صورت کسب امتیازات لازم برای مسجل شدن قهرمانی‌اش، مراسمی را برگزار کند اما این موضوع هیچ ربطی به سازمان لیگ ندارد.

از آنجایی که طبق برنامه‌ریزی لیگ بازی پایانی سپاهان در هفته سی‌وچهارم باید در برابر پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی انجام شود، مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ در صورت قهرمانی این تیم، در تهران انجام می‌شود.

البته پیش از هفته سی‌و‌دوم می‌توان درصدی کمی را برای قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ اختصاص داد چرا که این تیم با پیروزی در هر سه بازی باقی‌مانده‌اش و امید به شکست سپاهان در همین سه مسابقه می‌تواند قهرمان شود. در حال حاضر سپاهان با 62 و ذوب‌آهن با 54 امتیاز،‌ تیم‌های اول و دوم لیگ هستند.

همچنین طبق قرعه‌کشی انجام شده برای برگزاری فینال رفت و برگشت جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز، دیدار رفت در تبریز و ورزشگاه یادگار امام (ره) و دیدار برگشت سوم خرداد در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌شود که در پایان بازی مراسم اهدای جام هم به تیم قهرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 106262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز