همشهری آنلاین: گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آموزشی و ارزیابی قرآنی ویژه کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از 27 فروردین‌ آغاز و تا دوم اردیبهشت‌ماه با حضور 300 فعال قرآنی ناجا و جمعی از استادان پیشکسوت قرآنی کشورمان برگزار می‌شود

 سرهنگ «محمد بادپا» مدیر دارالقرآن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این مطلب گفت: به جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان نیروی انتظامی، کارگاه آموزشی و ارزیابی قرآنی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از 27 فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت‌ماه در شهرستان قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این کارگاه آموزشی با همت عقیدتی ــ سیاسی ناجا و معاونت آموزش این نیرو برگزار خواهد شد و مربیان و قاریان نیروی انتظامی در این کارگاه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در کلاس‌های آموزشی شرکت خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن نیروی انتظامی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی قرآنی استادان «احمد ابوالقاسمی»، «سید‌محسن موسوی‌بلده»، «بهروز یاری‌گل»، «حسین اخوان‌اقدم»، «غلامرضا شاه‌میوه»، «عباس سلیمی»، «محمدرضا پورمعین» و «ابوالفضل علامی» شرکت دارند.

سرهنگ بادپا تصریح کرد: در این کارگاه کارکنان نیروی انتظامی از لحاظ روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید قرآن کریم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا به این وسیله جایگاه این نیرو در فراگیری قرآن کریم مشخص شود و برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی کارکنان نیروی انتظامی برنامه‌ریز‌های جامعی صورت گیرد.

وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی حدود 300 نفر است و در انتها شرکت کنندگان در گروه‌های مختلف برای ارزیابی کارکنان ناجا به استان‌های مختلف کشور سفر خواهند کرد تا کلیه کارکنان نیروی انتظامی مورد ارزیابی قرآنی قرار گیرند.

مدیر دارالقرآن نیروی انتظامی عنوان کرد: دارالقرآن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز با برنامه «گلستان قرآن» با رادیو قرآن همکاری کرد و هدایای روزهای اول و سیزدهم فروردین این برنامه را تامین کرد.

سرهنگ بادپا در پایان افزود: به جهت گسترش، فراگیری و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سال جاری 25 برنامه قرآنی با شعار «پلیس، حافظ قرآن» در نیروی انتظامی برگزار خواهد شد که به زودی این برنامه‌ها اعلام خواهد شد. 

کد خبر 104263

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز