همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا بدنبال پیاده کردن یک طرح راهبردی علیه ایران، اسلام و کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان و آسیای میانه بود و می‌خواست با خشونت و جنایت یک مرکزیتی ایجاد کند.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر حسین فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیئت امنای دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم اعطای دانشنامه تعدادی از دانش‌آموختگان رشته‌های تحصیلی دکتری (P.h.D) این دانشگاه  با اشاره به دستگیری ریگی اظهارداشت:همه عوامل استکبار جهانی وی را حمایت می‌کردند که تا آن چیزی را که وی تصمیم گرفته بود تحقق ببخشند و در واقع استکبار جهانی با او یک طرح راهبردی داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ریگی را می‌بردند به پایگاه آمریکا در قرقیزستان که توجیه بشود و کارش را در قرقیزستان شروع بکند، این یعنی همان تهدید و بعد خداوند متعال کاری کرد که از معجزات خود برای انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

فیروزآبادی در بیان شرایط بعد از دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: بعد از دستگیری او بدون استثنا همه ملت ایران خوشحال شدند همه آن کسانی که خرسندی خداوند متعال، امام زمان(عج) و رهبری عزیز را در روز 22 بهمن به وجود آوردند خداوند دل همه آنها را شاد کرد و این یک پاسخ کاملا مستقیم و نتیجه عمل ثواب و جمعی ملت ایران بود. ما به این مواهب الهی نباید به صورت یک حادثه سیاسی و اتفاق گذرا نگاه کنیم که یک چیزی حالا پیش آمده است اینجور نیست.

کد خبر 103336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز