همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به این که مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال به واسطه حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی ویژگی خاصی دارد، گفت: پلیس تمهیدات ویژه‌ای برای این مراسم اتخاذ کرده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه 19 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران افزود: 22 بهمن امسال اقتدار حماسه 9 دیماه است و مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود در حمایت از انقلاب تاریخ ساز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارها حضور مردم در راهپیمایی های 22 بهمن هر سال در مقایسه با سال قبل آن با عظمت تر و باشکوهتر بوده، تصریح کرد: برغم گذشته 30 سال از انقلاب اسلامی هنوز ابعاد تازه تری از آن خلق می‌شود.

سردار رادان با اشاره به آماده باش کامل نیروهای انتظامی در همه نقاط کشور اظهار داشت: ماموران انتظامی و راهنمایی با همکاری نیروهای بسیج خود را آماده کرده تا در خدمت مردم حماسه ساز باشند.

به گفته وی، نیروهای انتظامی همه تلاش خود را بکار می گیرند تا امنیت متناسب با شان مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تامین شود.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: از بعد ترافیکی هم تمهیداتی خاص اندیشیده شده و تلاش کرده‌ایم اقدامات ویژه ای انجام دهیم تا مردم با کمترین مشکل ترافیکی وارد مسیرهای راهپیمایی شوند.

وی یادآور شد: همکاری و همراهی مردم با پلیس همچون گذشته باعث می شود تا در این روز امنیت خوبی به راهپیمایان هدیه دهیم.

رادان با اشاره به حماسه 9 دیماه گفت: این مراسم در حقیقت اعلام انزجار مردم ایران از فتنه گران بود و شکی نیست 22 بهمن امتداد آن حماسه جاودان است، بنابراین مردم در کنار پلیس هستند و ما همه سعی خود را بکار می گیریم تا خواست آنها را مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن مراسم خاکسپاری فتنه است، افزود: مردم و پلیس در این روز هیچ شعار انحرافی و نماد انحرافی را تحمل نمی‌کنند و اجازه ظهور و بروز جریانی خاص را در میان خود نخواهند داد.

کد خبر 101229

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز