همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: زمان مدارا با جریان نفاق بعد از انتخابات در کشور تمام شده است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پنجشنبه در رزمایش امنیت و آرامش نیروی انتظامی در مشهد افزود: نیروی انتظامی در جریان نفاق بعد از انتخابات دیگر با هیچ شخصی مدارا نکرده و در راستای وظایف خود به طور قاطع با قانون‌شکنان برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: از این پس نیروی انتظامی در راستای وظایف خود در برخورد با جریان نفاق با احدی تعارف ندارد، چرا که همراهی دشمنان و عوامل آن‌ها در جریان نفاق بعد از انتخابات برای همه به طور واضح مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد با پشت پا زدن به سابقه گذشته خود و حتی در ظاهر با عنوان حمایت از انقلاب و امام راحل در راستای اهداف خود که سیاست‌های دشمنان است، اقداماتی کردند.

وی بیان این که نباید به حریم خصوصی افراد تعرض کرد، ادامه داد: ماموران پلیس در برقراری امنیت اجتماعی نباید متعرض حریم خصوصی افراد شوند و اگر فردی در حریم خصوصی‌اش مرتکب خطایی شد، خودش می‌داند و خدای خودش. ولی افرادی که در عرصه‌های اجتماعی آزادی دیگران را مورد تعرض قرار داده و با انجام تخلفات و جرایم، زمینه هرگونه ناامنی را در جامعه به وجود آوردند، باید با آن‌ها برخورد شود.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: برخی افراد عنوان می‌کنند اقداماتشان در سطح معابر عمومی نیز مربوط به حریم خصوصی‌شان است و نباید با آنان برخورد شود در صورتی که این امر به هیچ عنوان درست نیست.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: دستیابی به توسعه اقتصادی، سیاسی، بالندگی، رشد و عدالت در سایه امنیت محقق می‌شود.

احمدی‌مقدم وظیفه نیروی انتظامی را اجرای قانون با همکاری دیگر دستگاه‌ها ذکر کرد و افزود: ماموران انتظامی باید چنان به وظیفه مهم خود عمل کنند که اراذل و اوباش و خطاکاران همواه از پلیس بترسند و مردم با دیدن پلیس احساس دلگرمی کنند.

فرمانده ناجا همچنین در حاشیه این مراسم از دستگیری 180 نفر در اغتشاشات 16 آذر توسط ناجا در سطح کشور خبر داد و به خبرنگاران گفت: تعدادی از این افراد آزاد شدند و برخی هم که مدارکی دال بر مشارکت آنان در اغتشاشات و تجمعات به دست آمد، به مراجع قضایی تحویل داده شدند که البته نیروی انتظامی تلاش دارد افرادی را دستگیر کند که مستندات لازم برای دستگیری آنان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در تجمعات و اغتشاشات این روز بعضی افراد مقدسات و ارزش‌های اسلامی را مورد هجمه شعارهای خود قرار دادند که نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و هر گونه اغتشاش و ناآرامی و تجمع به طور قاطع و به دور از هر گونه تعارف برخورد می‌کند.

کد خبر 97081

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز