سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تشکیل کمیسیون ویژه و صدور گذرنامه برای شهروندانی که گذرنامه آنها مخدوش شده است پیش از تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ حسین ساجدی‌نیا در حاشیه جلسه ارتباط مردمی خود، با اشاره به این که پلیس تلاش دارد برای متقاضیان صدور گذرنامه در ایام نوروز تسهیلاتی را در نظر گیرد، اظهار کرد:

از امروز کلیه شهروندان تهرانی که گذرنامه‌هایشان مخدوش است، می‌توانند با مراجعه به مراکز گذرنامه «یافت‌آباد»، «شهر ری» و «تهرانپارس» جهت رفع مشکل اقدام کنند.

وی افزود: برای آن دسته از شهروندانی که برای دریافت گذرنامه مراجعه کرده‌اند اما هنوز گذرنامه‌شان صادر نشده تسهیلاتی ارائه می‌شود.

از سوی دیگر شهروندانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات و حج عمره، دانشجویان، ایرانیان مقیم خارج، بیمارانی که برای مداوا به خارج می‌روند، افرادی که قصد مأموریت دولتی دارند مراجعه کنند تا در روند رسیدگی به پرونده تسریع شده و با نظر مساعد درباره پرونده‌شان تصمیم‌گیری شود.

وی تاکید کرد: شهروندانی که درطول یکسال گذشته بنا به مسائلی مدارک هویتشان مثل گذرنامه، گواهینامه و ... ضبط شده باشد اگر منع قانونی نداشته باشند به پلیس امنیت مراجعه کنند تا مدارک هویتیشان تحویل شود.

وی ادامه داد: با توجه به کمیسیون تشکیل شده در این رابطه در اسرع وقت و پیش از سال جدید برای این افراد گذرنامه صادر خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مردم توصیه کرد که در نگهداری گذرنامه‌های خود کوشا بوده و مراقب جاعلان گذرنامه باشند و از مفقود و یا مخدوش شدن گذرنامه خود پرهیز کنند.

سرتیپ ساجدی‌نیا گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی به منظور مساعدت با کاسبانی که مشکلات صنفی از جمله جواز کسب و مشکلات اداری دارند تا 15 فروردین پلمپ نخواهند شد و این اصناف به شرط اینکه منع قانونی نداشته باشند تا تاریخ مذکور و برای ارائه خدمات مشکلی نخواهند داشت.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا برابر ضوابط و قوانین با اصناف همکاری کرده و خدمات لازم را به آنان ارائه دهیم.

کد خبر 103109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز